• Day 9

Sao Martinho do Porto - Foz do Arelho

October 14, 2022 in Portugal ⋅ ⛅ 16 °C

20 km
    dopoledne slunce, později občas mlha

Dneska máme snídani v hotelu od 8.30, tak jsme vstali v 8. Kafe bylo mizerný, tak jsme se stavili hned v kavárně. Kromě kafe si někteří koupili i oběd (bagetu), já ne, protože mi zbyla pizza z večeře a kus chleba.
    Cesta vedla podél pláže po chodníku, pak po dřevěných chodníčcích kolem zálivu. Došli jsme na konec, dal bylo v mapě značeno do strmého kopce po písku. My jsme šli pískem, Tomšíci okolo po silnici.
    Na kopci byly krásné výhledy na záliv, cesta pokračovala dunami porostlými klečí a trsy květin.
    Když jsme vyšli z dun, cesta vedla po silnici. Oběd jsme dali na odpočívadle z vlastních zásob. V mapě byla kreslená hospoda, ale žádná tam nebyla.
    Po delší době šlo odbočit ze silnice a jít po hliněné cestě. Dorazili jsme do cihlového města celkem brzy a nepohrdli hned první hospodou, ale víno nic moc (byla to padarie), tak jsme se tam nezdrželi. Po chvíli jsme došli k pláži, kde byla spousta hospod, ale jem některé otevřené. Zapadli jsme do 7Vaga a byl to dobrý tip. Najedli jsme se tu i napili. Pavlík si odskočil se vykoupat v Atlantiku a hned zpět do baru, kde jsme vydrželi do zavíračky, pak do ubytka.
    Na domácích jsme vyžebrali víno, spát jsme šli pozdě.