• Day 3

Uluwatu

August 18, 2023 in Indonesia ⋅ ⛅ 24 °C

Vstavali jsme v 8. Je lepší vstávat brzo, protože v 18 je tma.
    Z balkónu máme výhled na moře, sbalili jsme si plavky a vyrazili na snídani pěšky směrem k pláži. Moc dobrá snídaně, já s Adamem jsme si dali napůl Mix bowl, je to rozmixované exotické ovoce, konzistenci to mělo jako zmrzlina, křupinky, semínka, celé ovoce, podává se v dřevěné nádobě ve tvaru vydlabaného kokosu.
    Nedostali jsme se na pláž, protože už začal příliv. Vrátili jsme se k ubytku, absolvovali 5minutovou výuku na skútrů a hurá do víru města. Terka mi půjčila svůj, zůstala si číst, my vyrazili na Temple. Na motorkách je to super, akorát se bojím, tak jedu dost pomalu, obtížné jsou zatáčky a manipulace s nejedoucím strojem.
    Temple byl umístěn v rozlehlé zahradě na útesu. Odevšad byl krásný výhled na moře. Než jsme vstoupili dovnitř, oblékli nás do fialových šátků a ukázali jako sukni. Slušel obzvlášť Pavlíkovi. Během prohlídky nám zapršelo, bylo to příjemné. V Templu málem makak ukradl Víťovi kšiltovku a mě olal na foťák. Adam si toho všiml, tak opici zabránil mi futrálek vzít. Opice se na Adama rozzlobila a cenila výhrůžně zuby.
    Udělali jsme otočku přes ubytko, vzali Terku a jeli k pláži Bingin na oběd.