Satellite
Show on map
  • Day 15

    2.den Lembongan

    August 30, 2023 in Indonesia ⋅ ☀️ 27 °C

    Na dnešek jsem si půjčila motorku i já. To byla jízda!
    Po zkušenosti ze včerejška jsme vyrazili brzy ráno (v 7.00), protože tak od 14h bývá odliv a nedá se koupat.
    Jeli jsme se podívat na ostrov Nusa Ceninga, který je s naším spojený železným mostem.
    Snídali jsme na Manta pointu.
    Počkali jsme tam na ostatní, kteří se tam také nasnidali. Vlny byly pěkné, ale surfování se dnes nepovedlo, jen jsme se koupali. Pak jsme se přesunuli na Secret beach. Netrefili jsme hned napoprvé, ujal se nás zištně jeden domorodec, který nás tam zavedl. Chtěl za to peníze, něco málo jsme mu dali, ale zdálo se mu to málo. Pak jsme si u něj koupili bintang a byl spokojený. Zde jsme šnorchlovali, tedy kromě mě. Pro mě byl vrchol, že jsem si zaplavala 😀, protože vlny byly pořádné. Tak nás to vysílilo, že jsme se cestou zpátky stavili v ubytku a někteří zalezli do postele. Adam např. předstíral práci na diplomce.
    Kolem 17 jsme jeli udělat pár fotek, např. hřbitov, kde každý hrob měl deštník, asi aby se nebožtíci nespálili od slunce. Cestou jsme nakoupili ananasový džem a omáčku ketchup mani, která nám moc chutná.
    Pak jsme se stavili v Nickově baru, rám se postupně dostavili i ostatní. Zde jsem povečeřeli a vypili pár drinků. Předsevzetí, že dnes vynecháme alkohol, se nepovedlo dodržet.
    Read more