• Day 18

5.den Lembongan a odjezd

September 2, 2023 in Indonesia ⋅ ☀️ 25 °C

Ráno jsme zabalili, vyrovnali účet v ubytku a protože jsme měli jen 2 motorky, do přístavu jsme se přesunuli nadvakrát. Adam a Terka ještě kupovali lístky, my ostatní jsme je už měli. V přístavu jsme se nasnídali a čekali na boat. Procházeli jsme stánky, protože jsem si chtěla koupit náramek, ale žádný nebyl ten pravý. Místo náramku jsme koupili dekoraci na zeď - vyřezanou loďku na prkýnku ze ztroskotané lodi. Že se jedná o dřevo z lodi, nám tvrdil umělec, který nás provedl svou galerií výtvorů.
    Adam s Terkou sehnali listky na dřívější boat. Stejně potřebovali vyzvednout svoje motorky, které mají dlouhodobě pronajaté na Bali.
    Cesta lodí trvala jen půl hodiny. S Adamem jsme měli sraz někde na pláži, kde jinde než v restauraci. Náhodně jsme vybrali jednu (Retro beach restaurant). Bali není moc zařízené pro pěší, proto jsme se tam nechali dovézt taxíkem, i když to bylo jen 4 km.
    Žrací dovolenou jsme zakončili stylově v této restauraci. Tam jsme se naobědvali, posvačili drinky a nakonec i navečeřeli. Obsluha se nám už smála. Završil to Víťa, který si po snědení večeře objednal ještě dětské špagety bolonese.
    Původně jsme se chtěli i vykoupat, ale byl už odliv, tak jsme se jen procházeli po pláži a pozorovali živočichy ve vodě. Také se mi podařilo objevit vytoužený náramek. S Pavlikem jsme sehráli pěknou scénku, tak jsem si koupila výhodně rovnou dva.
    Rozloučili jsme se s Adámkem a Terkou, kteří tu budou ještě měsíc a půl, a odjeli taxíkem na letiště. Odlétáme 5 minut po půlnoci.