Satellite
Show on map
  • Day 3

    Havana dag 2

    February 12 in Cuba ⋅ 🌬 29 °C

    Als een reisorganisatie je mee wil nemen naar een culturele welzijnsorganisatie ben ik altijd sceptisch. Met het nodige ochtendhumeur vertrokken we dus naar een oude vuilnisstort die omgebouwd was tot een plek waar jongeren onderwijs in de kunsten en muziek kregen.

    Geef ons om 10.00 al pure rum met een stukje chocola erin en speel live muziek en wij kopen wel kunst!
    Ik ben geëindigd met een kleurrijk hart op canvas. Ik hoor nu al het gegruwel van mijn moeder.

    In de middag sjeesden wij door Vedado en zagen het Plaza de Republica en de omliggende highlights.
    Gezellig zoals je kan zien, met de zussen in een old timer

    Veel beeldmateriaal van de Buena Vista Social Club heb ik niet, want we waren vooral heel veel aan het dansen.
    Zelfs de houtigere heteromannen kennen geen schaamte en zodra er muziek aanstaat stormen wij naar voren voor een dansje.
    Read more