• Day 10

Bye bye kuching, hello jungle

August 1, 2019 in Malaysia ⋅ ⛅ 29 °C

Vandaag gaan we richting de kleine dorpjes richting de grens met Indonesië, ook wel kampong genoemd. Onze gids roberth kwam ons vandaag ophalen rond 9 uur met de auto. Na een korte stop voor wat noodles richting het anas rais longhouse. Eerst een stop bij een school, altijd goed om te bezoeken! ze gaan hier vanaf 7 jaar naar school tm 12 en daarna naar de middelbare. Al met al een zeer nette school waarin ze ook al engels geven. Daarna de stop bij het longhouse, waarbij we ook binnen mochten kijken bij een nichtje van de gids.
    Na een plons bij de hotspring, richting ons verblijf. Al met al prima maar een beetje teveel kleur en rommel in de homestay. Ach ja, we hebben in ieder geval airco :)
    Aan het einde van de middag richting danu village, een super klein dorpje met een strandje waar stijn en emma een verfrissende duik hebben genomen. De dag hebben we heerlijk afgesloten met een bbq in een restaurant,. Al met al een geslaagde dag!