• Day 3

Kocsival Toscanában

September 18, 2019 in Italy ⋅ ⛅ 25 °C

Ha bárki van olyan elvetemült hogy Toscanaban csak ül egy Hotelben és nem megy sehova, meg kocsit se hoz magával az ezt a bejegyzést ne olvassa tovább. Mert ez kizárólag autósoknak szól.

Szóval kedves autósok. Mindegy hogy sietsz, vagy hogy de jó lenne már ott lenni, KERÜLD EL AZ AUTÓPÁLYÁT A TOSCAN RÉSZEN!!! Nem azért mert baj lenne vele ( bár elég drága, de legalább jó állapotú) hanem azért mert onnan semmit nem láttok a tájból. Főleg gyerekkel jó ha tud nézelődni és egyfolytában lát is valami újabb majorságot, kastélyt, vagy templomot a hegyek-dombok tetején vagy csak a cédrus-ciprus sorokat bambulja, vagy egyszerűen csak kijelenti: Apa, ez gyönyörű ez az út... 😁😁
    Szóval Toscanaban csak kocsikázás van, nem haladás. Bár legtöbbször nem tudod kikerülni a FI-PI-LI főutat (Firenze-Pisa-Livorno összekötő 2-2 sávos), de ha kilövöd az összes fizetőst meg autópályát akkor jó eséllyel visz be törpe utakra, törpe falvakba a Waze. (Néha akár ijesztő kisutakra is de nyugi, amíg jön busz szembe aki persze nem húzódik le, addig van élet a kanyar mögött)
    Ma mi is ezt csináltuk és hát tényleg nem lehet megfogalmazni ezt a tájat. Csak annyit tudtam mondani egész uton hogy na itt ezt a romot vagy azt a házat, vagy majort vegyük meg és éljünk fényen, vagy együnk földet de ezt akarom látni minden nap. Pedig a termőföldek nagyrésze már friss szántás, nem is zöld de még így is kell.

Szóval ha valaki tud eladó olcsó romot a környéken szóljon, vagy ha kell neki egy semmihezdemindenhez értő bankár akkor is. Jövök...