• Day 3

Olasz vacsi 4.85 EUR-ból

September 18, 2019 in Italy ⋅ ⛅ 23 °C

Ha már semmittevős nap, és egész nap csak a reggeliből hozott gyümölcsöt meg sütiket ettük, kéne azért megint valami meleg kaja vacsira ( Igen, egy 5 évessel is lehet már olyat mint ketten hogy egész nap semmi normális kaja, és kb 1 hátizsáknyi víz meg 2 törcsi). De nincs kedvünk megint az étteremhez, legyen klasszik olasz, gyors, és finom.
    Irány a helyi szupermarket, a CONAD. Sikerült elköltenünk annyit mint első este a vacsira, de itt ebből a 65 EUR-ból a nagyja sör, bor, ajcsi, keksz, édesség, szóval a szokásos felesleges, meg néhány extra (olivabogyó, olivás fokhagyma, sali). A tényleges vacsi alapanyagunk 4.85 volt belőle, ami 2 féle friss tészta ( spagetti, de nem az otthoni száraztészta, hanem puha friss, meg Cappelletti con prosciutto crudo) egy paradicsomos szósz, meg reszelt, zacsis parmezán mix.
    Hazaérve gyors szauna-gőz-jacuzzi-hideg medence mix, kombinálva a hotel által 5kor közkincsé tett falatkákkal ( prosciutto-s sajtos piritós, croissant, chips, mogyi ingyen). Aztán zuhany, kis pihi és indulhat a vacsi főzés. Ha már van konyhánk...
    A 2 tészta 3-3 perc forrástól, a szósz kb 5 így negyed óra alatt tálalva a saját teraszunkon. Mivel vettünk bort meg sört, kinyittattuk a bort a pincérekkel és mehet a homemadeparty. Most 10 óra van, megy a színezés a teraszon, meg a könyörgés tőlünk hogy feküdni kéne, mégiscsak 5 éves, és holnap hosszú napunk lesz. Újra kirándulás...