• Day 1

Előkészítés

July 19, 2020 in Hungary ⋅ 🌧 19 °C

Hát akkor induljunk neki a nagy családi kalandnak.
    Hozzávalók:
    -1db 1,5 éves gyerek
    -1 db 6,5 éves gyerek
    - 2db szülő
    - 1 db teletöltött ( benzinnel, cuccal, lommal, kacattal és sok sok étel alapanyaggal) autó
    - 3.naptól lehívható kísérő család opció
    - végtelen türelem

Előkészítés: Lassan egy éve terveztük egy baráti családdal az újabb Horvátországi közös nyaralást. Március elején már a szállást is egyeztettük ( Krk sziget, 2 családra tervezett páros apartman a parttól pár 100 méterre) aztán jött a COVID. Újratervezés, nem tervezés, korlátozások majd azok feloldása, országszínezés, majd mégse..... Aztán végül úgy döntöttünk hogy elindulunk aztán meglátjuk meddig jutunk. Nem szeretem nyaraláskor az otthoni híreket böngészni de most kelleni fog mert a cél az hogy azelőtt hazaérjünk mielőtt változik Horvátország COVID besorolása. ( Csak info, aki nem tudná: amíg zöld addig szabad a hazaút, amint sárga vagy piros lesz otthon 2 hét hatósági karantén vagy 2 covid teszt mindenkinek. Mindkettőt elkerülném 2 gyerekkel).

Megvalósítás:
    Szóval 2 részletben akarunk lejutni a tengerre ( gyerekesek tudják, hogy 2 gyerekkel egyben 7-8 óra út nem biztos hogy a családi béke melegágya) így első 2 nap a Balaton.
    Találtunk egy olcsóbb szállást Szántódon, Granada Apartman ( Rege utca 31) ami képek alapján jónak tűnk, kommentek alapján lehet hogy olcsó húsnak híg lesz a leve. De reménykedjünk...
    A foglalás kalandos volt, mert 1 napunk volt átutalni az előleget, majd 3 nap múlva a szállás.hu jelezte hogy a szállás szerint nem érkezett meg. Levelet írtam, csatoltam az átutalás igazolását, majd kaptam egy olyan levelet a tulajtól hogy ha nem lett volna már késő, és bünti nélkül lemondható lett volna a szállás tuti visszalépek. Tömören: bunkó, kioktató, minden olyanra hivatkozó levél volt, amit nem akarsz egy szálláson ( internet és melegvíz kimaradás, nem ért rá utalást nézni). Végül 3 email és veszekedés után szállás elintézve.
    Mindehhez képest a Horvátországi szállás mintapéldás. Már márciusban azt mondta hogy persze, Covid, majd meglátjuk. Aztán mikor enyhült a helyzet akkor partner volt hogy utaljuk az előleget de ha bármi közbejön visszaküldi vagy áttehetjük jövőre.

Na mindegy. 3 nap pakolászás, gyors búcsú a szomszédságtól, és alvás időben indulás a Balatonra...