• Day 5

Homokvár és kisvonat- azaz mindenIS

August 10, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 29 °C

Fő a változatosság, ma megint tengerpartoztunk egyet a szállás által kínált partszakaszon. És mivel szerencsére nincs tömeg nem is heringparty, szóval ugyis pihenni jöttünk, akkor bringára fel. Bár nem teljesen értem, hogy ugyanaz az útvonal hogy lehet minden alkalommal rövidebb (de tényleg, ma reggel már csak 6.9 km, délutánra meg csak 6.7) de biztos a rutin teszi 😀. Szóval Artúrt bepaszíroztuk a cuccok mellé a kutyautánfutóba és indulás. Mindezt hajnali 11-kor 😀

Rájöttünk hogy nem kis dolog ám az ingyenes napernyő, mert napi 25-40 EUR lenne egyébként, szóval gyorsan hozzá is csaptunk a 2 ingyeneshez egy harmadikat, mert úgyse nézi senki... egész délutánig amikor is körbejárt néhány ellenőr, akik közölték hogy a mi placcunk kettővel arrébb lenne, de maradjunk nyugodtan 😃

A hullámok napról napra nagyobbak, a gyerekek mint a lábas sellők ugrálnak benne, szóval tényleg pihenhettünk mi is egy kicsit végre. És mi más lehetne a tetőpont, mint egy jó kis homokvár, aminek hárman fiúk estünk neki, de a végére azt vettem észre hogy kb már csak én dolgozok serényen a várárkon, szóval olyan lett amilyen. De a hiperleapse videó legalább jó lett róla 😃

Mivel Arti nem aludt be visszafele az utánfutóban, és mivel megint akart találkozni a tegnapi jelmezes emberekkel ( mindenféle Disney figura) mert tegnap Olaf nem integetett vissza, Mickey egér meg csak 1 kézcsókot adott nem kettőt, visszamentünk ma is a tegnapi városrészbe.
    Gondoltuk mivel csak 3 EUR/fő a kisvasút megnézzük azzal a városka nevezetességeit.....
    Hát igen, ahogy már tegnap is sejtettük, nem sok volt, 12 perc alatt körbe is ért a kisvonat, de legalább hamarabb jöhet a vacsi.

A fiaink elég ragaszkadó típusok, ugyanoda kellett visszamennünk ahol tegnap ettünk, mert ott kedvesek voltak és búcsúzóul még grátisz mangós shake is járt, szóval egész vacsi alatt azt várták. De legalább kajában nem ugyanazt kérték mint tegnap.
    A bucsúital megvolt, egy gyors fagyi, és aztán vissza a hajónkra pizsamapartizni, mert mindenki hulla.