• Day 1

Airport Debrecen, az első akadály

November 14, 2022 in Hungary ⋅ 🌙 3 °C

Újabb úticél, újabb kaland, újabb kihívások... De kezdjük az előzményekkel.

Mivel nyáron nem sikerült összehozni egy Izraeli utat ( részben azért mert kb egy fél autó ára lett volna, részben mert 2 gyerekkel a nyári fennakadásokat, várakozási időket, csomagkeresési kalandokat inkább nem vállaltuk) most úgy döntöttünk megpróbáljuk újra. Legalább Artúr is átesik a repülős tűzkeresztségen, Brúnó meg megteszi 7.repülőútját hosszú élete 9.évében.
    Novemberben nagyjából semmilyen nagy zsidó ünnep nincs, így olcsóbbak a repjegyek is, szóval vágjunk bele.

A cél: Izrael, rokonok, Bnei Atarot (a Ben Gurion reptér és Tel-Aviv mellett)
    Útvonal: Otthon- Debreceni Nemzetközi Repülőtér- Tel-Aviv- aztán majd meglátjuk. Nincs konkrét terv csak ötletek, minden attól függ milyen hangos lesz a fáradtság bárkiben a családból

Előkészületek:
    Biztosítás éves van az egész családra: Pipa
    Konzuli regisztráció: pipa
    Beutazáshoz szükséges: jelenleg kb semmi, a 3 oltási igazolványt azért betettük, és 3 héttel indulás előtt Zsuzsinak is eszébe jutott hogy kéne új útlevél, de mivel novemberben a kutya se utazik, 1 hét alatt kész is.

Pakolás 1 db 20kg-os feladott bőröndbe, 3 kicsi kézipoggyász méretű bőrönd és egy hátizsák. Minden elfért, szóval jók vagyunk.

A gép hétfőn 5:20-kor indul, és szombaton este 9kor jön visszafele, szóval van teljes 6 napunk.

Ébresztő 2:15 (nekem), kávé, család ébresztés és mindentmégegyszercsekkolunkkétszer, és jöhet is a taxi 3:30-ra. Viszont ha valaki még 1x azt mondja hogy Debrecenben ki kell jönni 2 órával indulás előtt tuti agyoncsapom. Kb 10 perc volt feladni a csomagot, becheckolni, útlevelet ellenőrízni szóval sajnos van több mint 1 óránk amit el kell tölteni hajnal 4kor 2 gyerekkel. Nem lesz egyszerű, főleg hogy Arti már a csomagellenőrzésen kiakadt hogy ő nem adja oda a táskáját, meg nem veszi le a kabátot, szóval visítás, átcipelés és már bent is vagyunk.

Induljon a nagy kaland...