Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 1

Következő megálló-Airport Debrecen 😀😀

11. helmikuuta, Unkari ⋅ ☁️ 11 °C

Na szóval, szerencsésen elindultunk.... a kifutópályára, majd satufék, emergency alert, aztán a kapitány jelezte, hogy elütöttünk valamit a gyorsítás során, vissza kell mennünk hogy átnézzék a gépet, addig ücsörögjünk nyugodtan. Egy bő fél óra múlva rájöttek, hogy lehet nem kényelmes nekünk ott fent, ezért visszatereltek minket a terminálra további utasításig, szóval már haza is értünk a Debreceni reptérre. Jó kis út volt ez csak rövid 😀😀

Amúgy a reptéri személyzet halál kedves és segítőkész, szóval már kb mindent tudunk. Egy nagyobb madár gondolta úgy, hogy repülőgépmotor mérnök lesz, szóval megnézte közelebbről milyen szépen forognak a propellerek a hajtóműben. Neki sajnos ez volt az utolsó műszakja, a dolgozóknak meg a duplaműszakja lesz, mert ezzel a géppel ma már nem megyünk Rómába, küldenek egy újat Szófiából, ami kb 3 óra míg elindulhatunk. Persze Zsuzsi elkezdett bizniszelni, hogy akkor addig mi hazaugrunk filmet nézni, de sajna nem lehet😀

Mivel a Debreceni reptér elég kicsi, és a forgalom sem nagy, itt úgy működik hogy járatok előtt 2 órával idejön a személyzet, megcsinálják a teljes beszállási folyamatot, aztán hazamennek és a következő, esti vagy másnapi géphez jönnek újra. Kivéve ilyenkor, mert most mindenkit visszarendeltek. Szegény büfés lányokon látszott a legjobban az hogy be vannak tojva a helyzettől, újranyitották a kasszát, újraindítottak minden gépet, majd rájöttek, hogy ennyi emberhez újra nem lesz elég a kaja, szóval bősz telefonálgatás.
    Közben, mivel több, mint 2 órás késésünk lesz, a wizzair elkezdett kuponokat osztogatni, 8EUR/fő amit mit ad isten pont a büfében lehet majd levásárolni 😀😀 Szegények...

Szóval most pár óráig még élvezzük a debreceni tájat, aztán kezdjük előlről. Remélem legközelebb már Rómából írok...