Satellite
Show on map
  • Klaar voor vertrek

    June 4, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 23 °C

    Mijn hoofd begint te werken, mijn ogen zijn nog gesloten maar ik merk wel dat het al licht is. Na maanden van voorbereiding en voorpret is het dan zover, onze reis gaat beginnen!
    Helaas, het is nog maar half zes, toch nog maar even slapen....

    Even later gaan de ogen toch maar open, ik kan niet wachten! Ergens rommelt een gevoel van onzekerheid, hoe ver gaat de Jeep ons brengen? Halen we de Noordkaap zonder garagebezoek? En komen we in Rusland? Mijn verwachtingen van Rusland zijn niet zo hoog, maar ben wel heel nieuwsgierig naar dat land. Is het echt zo bijzonder en corrupt als we denken? Hoe vriendelijk en behulpzaam is iedereen daar? Krijg je een beetje normaal eten? En, ook niet onbelangrijk, kunnen ze er sleutelen aan een Jeep??

    Vanmiddag/vanavond wordt het een borreltje in Groningen met de meeste teams, morgen om 12 uur begint het starten en om half twee zijn alle teams als het goed is onderweg.

    Nu nog even de laatste dingen inpakken en dan gaan we los! We houden jullie via deze app wel op de hoogte.
    Read more