Even voorstellen

June 18, 2019 in Estonia ⋅ ☀️ 19 °C

Inmiddels hebben we het grootste en mooiste deel van de rally wel achter de rug en is we maken daarom wat meer tijd voor wat gezelligheid. Na het fantastische feestje in Estland zijn we met team 12 en 53 verder gegaan. Het is tijd voor een voorstelrondje.

V.l.n.r. op foto 1:

Leeftijd: 33
    Status: heeft een relatie
    Talent: regelen
    Aanvullende info:
    Stefan is verreweg de slimste van de club. Deze kennis wil hij ook graag met de rest van de club delen (tot we allemaal in slaap gevallen zijn). Stefan is tevens aanstichter van de ruilactie waarbij we gewisseld hebben van auto's en bijrijders.
    Als we ergens vrouwen tegenkomen dan is Stefan altijd de eerste die ze aanspreekt en vervolgens een verhoor afneemt.

Foto 3:
    Daan
    Leeftijd: 27
    Status: heeft een chickie
    Talent: woordgrapjes
    Aanvullende info:
    Met zijn woordgrapjes en gevatte opmerkingen is Daan een van de gangmakers in de groep. Je hoort hem niet snel zeuren maar als ze op de camping een föhn hebben dan is Daan wel heel blij. Als je haar maar goed zit.

Foto 4:
    Tom (links) en Robert Jan

Tom
    Leeftijd: 30
    Status: heeft een meissie
    Talent: doet en regelt alles wat Robert Jan niet doet
    Aanvullende info:
    Tom had wat moeite om zijn lange benen in de Audi te steken met de autoruil, gelukkig duurt dat ritje niet zo lang. Samen met Robert Jan is het een goed team, iemand moet er toch voor zorgen dat er een klein beetje structuur aanbrengt. Als we 's avonds een potje kaarten dan is er een vaste verliezer en dat is Tom. Uiteindelijk wordt ieder potje omgedoopt naar 'kutspel'.

Robert Jan
    Leeftijd: 24
    Status: eeuwige vrijgezel
    Talent: wakker worden in onbekende bedden
    Aanvullende info:
    Met Robert Jan wordt alles een feestje. Hij valt nog wel eens in slaap op afwijkende plaatsen. Na het feestje in Estland was zijn luchtbed ombeslapen en bleek hij op raadselachtige wijze in een bed in een schuur belandt te zijn. Hoe hij daar terecht gekomen is en of hij daar alleen gelegen heeft zullen we nooit weten. Met z'n vlotte babbel en hese stem probeert hij kusjes los te peuteren bij de dames.