• Day 194

Ferie i Porto

October 9, 2018 in Portugal ⋅ ☀️ 22 °C

Hvad er nu det, 🙂 jo det er jo rent faktisk anstrengende at rejse rundt, der er mange indtryk der skal bearbejdes, man skal hele tiden tage stilling til hvor skal vi nu sove i nat, skal man have en plads med faciliteter eller går det en dag mere osv.
    Her i Porto har vi valgt en campingplads, her kan man lade stole og borde stå når man går fra bilen, der er varmt bad inkluderet og faktisk er det på dette tidspunkt, ikke dyrere end nogen af de camperpladser som ligger ved storbyer, hvor der bare er en indhegning.
    Derfor kalder vi det ferie 🙂🙂
    Man kan ikke sammenligne campingpladsen her med en i DK, det er rent men nedslidt, personalet er venlige og hjælpsomme
    Berit var med bussen inde i den gamle bydel, i morgen tager vi begge derind. Vi tog cyklerne til en aftentur ind mod byen, så et vaskeri som stadig var i brug og gik en tur i de små gader, hvor der er en hel anden kultur end vi er vandt til, man sider ude på gaden, man spiser sammen i små restauranter som sikkert ikke kunne godkendes i DK.