• Day 211

Best Western Hotel, Faro

October 26, 2018 in Portugal ⋅ 🌧 17 °C

Om livet i et hotelværelse på 4. sal 🙂
    Også her går tiden hurtigt, vi bor centralt og kan gå os til det hele.
    Har fundet en fast lufte rute til Freja, hvis store fornøjelse er at køre med elevator, som er en af de små til 4-5 personer.
    Hun kan ikke forstå at uanset hvor meget hun skynder sig derind, så er jeg allerede derinde. Der er nemlig monteret et spejl ca 1 m fra gulvet og opad lige overfor døren, så for hende ser det ud som om jeg allerede står på den anden side af en lav skillevæg når hun går ind, hun forsøger at komme derover, det har vi meget sjov med.
    Vi får set lidt af byen, kan som sagt gå os til det hele, der er en tagterrasse som ikke bliver brugt af andre en rengørings personalet når der skal ryges, der tager vi ofte op og nyder udsigten.
    Der er pt. stadig ikke noget nyt om bilen, bliver dog jævnligt kontaktet af Fiat Milano, de afventer også besked fra deres service værksted.