15 gode måneder

June 15, 2019 in Denmark ⋅ 🌧 16 °C

I har sikkert bemærket at der ikke sker så meget, og at der er lidt langt mellem opslagene 🙂
    Men det har sin årsag....
    Rejsen sluttede et par måneder før end beregnet, turen til Sverige og Findland er indtil videre sat på st. by.
    Det skyldes et lille uheld på en vandretur, ubetydelig, men alligevel fik det så store konsekvenser, at vi måtte stoppe før tid.

Min fod gled på en sten og jeg fik et lille sår ved ankelknoglen, det skete i marts, problemet er, at det ikke vil hele op igen og er med tiden er bleven større.
    Det var derfor nødvendig at komme i behandling, dvs ugentlig til kontrol ved en sygeplejerske, og det kan godt tage et par måneder inden det er helet fuldstændigt op igen, og da er vores rejseforsikring udløbet.
    Vi har derfor valgt at bosætte os herhjemme igen, men vil endnu ikke slå alt for dybe rødder.
    Vi har derfor har valgt at få adresse på en campingplads, det gør at alle muligheder stadig er åbne.
    Læs evt mere på hjemmesiden

Tak til alle jer som har fulgt os her på denne tur, og tak for alle kommentarer.
    Med camper hilsen
    Berit og Lars