• Day 10

Annapurna day 2- Jaget to Dharapani

March 23, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 13 °C

את הלילה הראשון העברנו בשינה בליינרים אחרי סיפורים מקסימים מצד נדב לפני השינה על סקאביאס. מי ידע שזו תהיה נקודת תפנית כזו מרכזית באופן השינה שלנו לאורך כל הטיול.
    בבוקר בעלי הגאסט האוס הלכו לקנות לנו ביצים לחבילות והגישו ארוחת בוקר משביעה ומלאה בלחם טיבטי (סופגנייה שטוחה).
    יצאנו לדרכנו הראשונה שבעים ומלאי כוחות והתרגשות.
    את תחילת המסלול עד טל עשינו בתוך איזור מעט טרופי שבאופן מפתיע גדל שם המון קנאביס.
    מלווים על ידי הנהר, מוקפים ביערות וכל כמה דקות מתגלה אלינו מפל יפה יותר מהשני.
    אפילו עצרנו לטבול באחד מהם בדרכנו במים קפואים וצלולים.
    לאחר מכן המשכנו בחלק האחרון של העלייה והגענו טל. שם גילינו שיושב הבית ספר של הילדים שגרים בכפר ממנו יצאנו שעתיים קודם לכן.
    עקב הסיפורים הרבים על מטיילים שישנים טל הופתענו לראות כפר באמצע משטח חלוקי נחל. מסתבר שבעונת המונסון כל איזור הכפר הופך לנהר ומתמלא מים וכל תושביו עוברים מקום מגורים וחוזרים כשנגמר עונת המונסון.
    אולי כי רק עכשיו נגמרה, אולי זה ככה תמיד אבל הכפר היה מוכה מהמונסונים. בתים רבים היו הרוסים והוסטלים היו נטושים או נבנו מחדש.
    לאחר עצירה קצרה שם מלאת התפעלות על אורח החיים השונה המשכנו משם Dharapani.
    ההליכה הייתה בעיקר על דרך ג’יפים שלעיתים הוצפה במים ממפלים שהוצפו ועברו על השבילים. גשם קל החל לרדת ורק הוסיף לחוויה
    לבסוף הלכנו לישון מול נופי ההימלאיה ולרחש הנהר.