• Day 77

יומיים ראשונים בקמפוט

May 29, 2022 in Cambodia ⋅ ☁️ 30 °C

אתמול בלב כבד עזבנו את פנום פן אהובתינו לא לפני שהלכנו לבית הקפה הצרפתי האיזורי ואכלנו שלל מאפים טעימים ויוקרתיים ששימחו את הלב אבל המשיכו את מגמת כאבי הבטן שלי (רמז מתרים להמשך) . הנסיעה עברה בנעימים ואפילו סיימנו סרט- דה ביג שורט אינדיקציה לכמה שהדרך הייתה חלקה ושש השעות עברו ברגע.

לאחר בדיקה של הוסטלים החלטנו להתמקם בהוסטל וונרדס ואפילו לישון מטעמים כלכליים בחדר דורמס עם דידי ועומרי. חוויית הדורמס הייתה מגוונת וכיפית והייתה שונה מאיך שהיינו עד עכשיו בטיול. בערב אכלנו אוכל מקומי טעים טעים בהוסטל , שתינו בירה בדולר , עשינו שחייה לילית בבריכה והלכנו לישון מבסוטים.

היום היה יום רגוע ביותר, בילינו בבית קפה בשם אפיק שמעסיק אנשים עם צרכים מיוחדים ומוכר יצירות שלהם ואז הלכנו לשחות בבריכה בצהריים וקצת הכרנו אנשים צרפתים וגרמנים מההוסטל. אחר הצהריים הכאב שלי ממש החמיר ונשארנו לכאוב ביחד בחדר (כיף כיף) עד שבערב הלכנו למסעדה איטלקית בתוך ספק בית של מישהו שהכין לנו אוכל באווירה איטלקית ביותר אבל עדין לא הרגשתי 100 אז חזרנו לישון בחדר יחסית מוקדם אחרי שסגרנו לנו טיול ליום המחרת.