• Day 107

עקיצת דבורה עם סוף מתוק מדבש

June 28, 2022 in Vietnam ⋅ ⛅ 33 °C

איך שנחתנו בויאטנם, המדינה עליה חלמנו, לקחנו מונית עם נהג שהתעקש על מונה, זרמנו איתו, בסוף הנסיעה היה כתוב 960 במונה. הכסף פה ממש קטן זה הכל באלפים אז היינו בטוחים שזה 96000 אמרנו סבבה נצא לארגיים ניתן 100000 כי אין עלינו סכום מדויק.

נותנים לו את השטר ואומר לאלא הרבה יותר. המונה זה כפול 1000 לא כפול 100 זה אומר כמעט מליון, שזה 150 שקל לנסיעה של 25 דקות- לא קורה במזרח

הוא לא הסכים להוריד אותנו ואפילו התחיל לנסוע חזרה לשדה ולהכריח אותנו לשלם על שתי הנסיעות בסוף הוא לקח אותנו לכספומט והמשיך לחייב במונה כמובן שלא היה מה לעשות אז שילמנו לו מעל מליון והלכנו למלון.

במלון שאלנו כמה עולה בדרכ נסיעה והם אמרו 250000 גג גג שזה רבע מחיר, הבחורה בקבלה שאלה אם צילמנו את הנהג או את המונית אם אנחנו יודעים איזו חברה ולא עשינו כלום מהדברים האלה ככה שהשלמנו עם האובדן וההתחלה העקומה של המדינה.

הלכנו לחדר ממש ממש מבואסים אבל לפחות זה לא פגיעה גופנית ורק כסף, עוזרים כוחות ויורדים לכיוון היציאה מההוסטל

ואז הבחורה בקבלה עוצרת אותנו
    ואומרת תקשיבו הסתכלתי במצלמות אבטחה והתקשרתי למשטרה, איתרנו את המספר של הנהג, בקיצור- הנה הכסף שלכם בחזרה והושיטה לנו 800 אלף בחזרה!

משם היום השתנה ממש לטובה והלכנו לשוק, היה שם בחור שמכר קפה והוא היה ממש מקסים וביקש שנשב איתו לשתות כי אין הרבה תיירים ואז דיברנו איתו והוא אמר שלא צריך שנקנה כלום והקפה היה ככ טעים שקנינו 200 גרם פולים והוא נתן לנו גם מכשיר לקפה פילטר בחינם והיה מקסים!

אחרי זה חיפשנו מסעדה בזרימה והגענו לרחוב צדדי שבתוכו לחלוטין קיבלנו חוויה אורנטלית ביותר והזמנו מנה שנקראת פנקייק וייטנאמי שהמלצר החברותי שלנו הסביר- צורת האכילה שלו כוללת אסיפה של פנקייק וירקות ביד אחת והנחתו בחסה ביד השנייה מה שיוצר תערובת טעמים עשירה ומהנה לאכילה

את המשך היום בילינו עוד ברחובות שקסמו לנו ובכללי היינו די מוקסמים מהכל בעיקר כשהתהלכנו בטיילת המרכזית וצפינו במופע ריקוד בבמה עצומה שממש לא היה ברור מה קורה בו אבל די נגנבנו עליו.

אחר כך הלכנו קצת על הנהר ועלינו לנוח בחדר מהטיסה המתישה. בערב נשנשנו נודלס במסבאה מקומית שהבעלים היה ממש נחמד ואדיב.