• Day 108

יש לי יומהולדת השמחה רבה

June 29, 2022 in Vietnam ⋅ 🌧 27 °C

כבר כמה ימים שהמשפחה והחברים מהארץ שואלים מה התוכניות ליום הולדת, וכבר כמה ימים שאני קצת חסרת תשובה. עד היום שנכנסו לויאטנם לא הרגשתי שזה באמת בטוח ולא באמת סגרנו כלום. מעבר לזה הרגיש לי קצת מטופש לחגוג יום הולדת בטיול, הרי כל יום פה הוא ״היום שלי״ אז לעשות יום כיף זה קצת מוזר, כי הכל ממש כיף פה.
    על כל התחושות האלה- מזל שיש את תמיר.
    איכשהו בעזרת ההיכרות השטחית שיש בנינו הוא הצליח לתכנן לנו יום שהרגיש באמת מיוחד וכיף

ארוחת בוקר עם קפה ביצה משהו מוזר ומקומי שבמקום קצף מקציפים ביצה, בגלל שתמיר כנראה אלרגי לביצים של המזרח (לפחות לשל קמבודיה ומאז לא מנסים) טעמתי לבד וזה בטעם של בלילה של עוגת שוקולד שאמא מכינה ליומהולדת ומלקקים את המטרפים בסוף (יאמ!)
    אחכ הלכנו לשוק פרחים מדהים עם מלא סוגים ופגשנו שם מלא מקומיים חמודים ותוכי אחד מדבר. קנינו שלושה לוטוסים שהמוכרת המתוקה לימדה אותנו בדידקטיות איך לקפל את העלים בצורה מסורתית ויפה.
    אחכ למרות מהמורה קלה בדרך של הזמנת מלון מאכזבת זוכינו בביטול ומונית חינם ובשילוב כוחות עם המתנה של אימי היקרה נסענו לחדר מפנק מאד מאד במלון!
    את כל שעות הצהריים העברנו בו, משחקים בגקוזי (אפילו השתמשנו בפצצת אמבטיה שקנינו באימפולסיביות בתאילנד ביום השני בערך) ונהנים מהמרחבים.
    אפילו קפצנו בוויב יוקרתי לקניון בו תמיר רכש לעצמו מתנה ליומהולדת שלי (כי זה מרגיש ממש כמו יומהולדת לשנינו)
    בערב הלכנו למסעדה מגניבה ממש שכל המלצרים בה חרשים. קיבלנו תפריט עם הסברים איך לתקשר בשפת הסימנים- גם מילון כללי וגם מילון לפי התפריט וככה מדברים עם המלצר ומזמינים את האוכל. זה היה די מצחיק וקצת מוזר אבל ממש כיף והאוכל היה ממש טעים ומיוחד (מלא בליצי)
    וככה בערב מלאים באוכל טעים ובאלכוהול נרדמנו במיטה המפנקת ביותר.
    מאושרת ממש שהייתה לי את היכולת לחגוג יומהולדת במקום ככ מיוחד עם אדם שאני אוהבת.

תחושת החגיגיות המשיכה גם היום עקב החדר המפנק.
    אכלנו ארוחת בוקר מטורפת במלון, הסתובבנו קצת ברחובות מתפלאים מכמה הם שונים אחד מהשני, חלק נקיים וענקיים וחלק מטונפים.
    אחכ הגענו לרובע היפני ואכלנו את הגיוזות הכי טעימות שאכלנו בחיים, קיבלנו עוגת יומהולדת מפתיעה מהמלון וניסיתי פעם ראשונה להיות בסאונה (חוויה מיוחדת להזיע את חייך מרצון אבל מאד התמסרתי) וטעמנו מאכל מקומי שכלל סוג של גולאש ובאגט (כמה כיף שהיו פה צרפתים)

מחר כבר אנחנו נוסעים בלילה לדאלאת. סגרנו סליפר ראשון לטיול ואנחנו מתרגשים מאד ומלאים בתחושות חגיגה