• Day 127

חתונה בכפר

July 18, 2022 in Vietnam ⋅ ☁️ 26 °C

אז אחרי אוטובוס לילה מדהים - מיטות כלכך רחבות שישנו אני ויעל באותה מיטה והשארנו את השנייה ריקה הגענו בשעה 4 בערך לסאפה. סגרנו מאמא מראש בשם קר (למזלנו כי רוב המאמות שהיו לא נראו לנו סימפטיות) וחיכינו לה בסבלנות שעה בערך עד שהיא הופיעה עם הבן שלה ואישתו והם לקחו אותנו על אופנועים להומסטיי שלה על רקע הזריחה על ההרים המרהיבים של סאפה ושדות האורז שמרצפים אותה.

כשהגענו להוסטל הלכנו להשלים קצת שעות שינה במזרן שנפרס עבורנו באחד החדרים וקמנו לארוחת בוקר עם המאמא שהכינה לנו צ'פאטי (געגועי לנפאל) מלווה בסלט ושלל פירות, אחרי זה פגשנו שלוש בנות ישראליות והלכנו איתן, עם קר ועם הילדה של השכנים (בת 4 חמודה חמודה שליוותה אותנו לאורך כל השהות שלנו ואפילו הביאה לנו מתנה כשעזבנו) לטיול בין הכפרים השכנים. הטיול עבר בשדות אורז, מלא תירס , צמח. אינדיגו שאיתו הם צובעים את הגדים וקנאביס וקיבלנו הסברים על השימושים השונים ובאמת היה ממש מלמד ומהנה וגם הלכנו ברחבי הכפר וממש חווינו את המקומיים שהם מכפר מקומי של סינים שנקראים מונג והם דוברים שפה שונה, לה אין אותיות ולכן עוברת רק בין בני הכפר, ובעלי מנהגים שונים.

אחרי זה חזרנו למנוחה ונחת בהומסטיי מול הנוף, צפינו בשקיעה וקראנו ספרים ואז ישבנו לארוחת ערב מלאה בכל טוב- אורז , ירקות מאודים , מרק טופו וספרינג רולים ממולאים בנודלס שהיו ממש טעימים

בבוקר אחרי קמנו לארוחת בוקר רגועה שם גם פגשנו זוג ישראלים נוסף שחבר אלינו להמשך היום (חמי ונטלי). אחרי הארוחה הלכנו לאירוע השיא של היום ואפילו אחד מהשיאים של הטיול- האחיין של קר מתחתן! החתונה הייתה ממש משעשעת והייתה מלאה במקומיים שהרבו להשקות אותנו במים שמחים (שיכר אורז מקומי) ולשמוח איתנו ולגרום לנו להרגיש ממש שייכים. טעמנו קצת מאכלים מקומיים ואפילו עליתי לסשן קריוקי קצר שהגשים לי שלל חלומות והיה מצחיק בטירוף!

סיימנו את האירוע שיכורים ומבסוטים ואז הלכנו לעוד טיול בשדות שהיה גם ממש כיף והיה ממש כיף לחוות את המקומיים שוב ואת הילדים החייכנים והחמודים. אחרי זה נכנסנו עם הילדים למפל המקומי ושיחקנו איתם בלזרוק אותם למים ובקרבות בוייב אוואטר שהיו ממש מצחיקים ומהנים

אחרי זה חזרנו לבית של המאמא לעוד אוכל ומנוחה והתפנו לפרידה ממנה וממשפחתה שהייתה עצובה ובעיקר מרגשת ומדהים כמה שהם נכנסו לנו ללב ליומיים.

בערב הגענו למלון בסאפה שהיה בעל נוף מדהים ואת היום אחרי בילינו בשיטוטים ברחבי סאפה , חקר של הסביבה ושל הכפר המתויר והלא כלכך מעניין שצמוד אליו (קאט קאט) ובמנוחה מהיומיים שעברו עלינו תוך התכוננות ללופ שאנחנו מתרגשים לקראתו