• Day 137

אנחנו בהודו

July 28, 2022 in India ⋅ ☁️ 12 °C

אז זהו .. עזבנו את וייטנאם אהובתינו ישר להרפתקה הבאה של הטיול - הודו! אז אחרי שהכל עבר לא חלק בשדה- התמונה שלי הפוכה בויזה, טעינו בשם בטיסה ונזרקו לי המספריים לשפם שעברו איתנו כבר 3 מדינות הגענו ללילה בדלהי בגסט האוס חמוד שם הגישו לנו מנות מקומיות עד לחדר ועלינו בוקר אחרי על הטיסה ללה.

בלה הגענו להוסטל עם בעלים משוגעת בהמלצתו של מתן חבר של תומר שהיה מספק לכל הדעות והפך לבית שלנו בארבעת הימים הבאים. את הימים ניצלנו לפגוש מלא חברים חדשים ולא חדשים ובעיקר קצת להנות מהישראלידה הראשונה מאז תאילנד בערך (!)

בלילה הראשון היינו במסיבה ממש כיפית שאחריה קמנו ממש מוקדם להרצאה של הדאלי לאמה שבמקרה הגיע איתנו ללה וישבנו עם אייל מומחה הבודהיזם שהסביר לנו את כל מה שהדאלי הרצה והיה מעניין ומצחיק בעיקר (ציטוטים כמו- הייתי במדינות בודהיסטיות אחרות כמו קמבודיה ותאילנד וגיליתי שהדרך שאנחנו לומדים היא אקסלנט). אחרי זה בילינו את הימים בעיקר בשוטטות והצטיידות מחודשת בקצת ציוד חורפי- מכנסי צמר ופונצו שהיה קשה למצוא הרבה יותר מהמצופה.

מצאנו גם מקום מושלם לטאלי שהקפדנו לפקוד באופן יומי והיה ממש נחמד וביתי בו וככה הימים עברו להם ברוגע עם מלא מפגשים חברתיים ותכנון של הימים הבאים עם החברים החדשים שפגשנו עליהם תקראו כבר בסיפורים הבאים