Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 142

הונדר (בהגייה רותמית)

2. august 2022, India ⋅ ⛅ 18 °C

אחרי היומיים המדהימים שהיו לנו בטורטוק עברנו ליעד הבא- הונדר המושלמת! אז אחרי הבוקר החווייתי בטורטוק עברנו ליעד הבא שהיה כרוך בנסיעה של שעתיים וחצי עד שהגענו לכפר שם היינו צריכים להתמקח עם שלל הוסטלים עד שמצאנו הוסטל שהסכים לארח אותנו ב2000 רופי אבל שבאמת היה מפנק וברמה בין לאומית לכל הדעות

אחרי זה התפננו לאכול צהריים במקום מקומי ביותר תוך התעלמות מהמלצותיו של ריגזין הנהג ואז הגענו למה שיתברר כשיא של היום- דיונות חול קסומות שעליהן רבצו גמלים דו דבשתיים!! הגמלים האלה שלחלוטין היו אחד מהחלומות שלי במלון רובצים בחולות והם מרשימים ומקסימים ויש מלא מהם! למרות שאנחנו מפספסים את פסטיבל הגמלים של רג'סטאן זו לחלוטין הייתה חוויה מספקת ומרגשת ביותר!

אחרי זה הלכנו להתפנן על הדיונות שהיו מיוחדות והיה נחמד להתגלגל בהן עד שהתחיל להגיע הערב וחזרנו לגסט האוס לארוחה מפנקת של רוטב פטריות טעים טעים, פאניר, ואוכלים מפנקים אחרים

בערב ישבנו עם חברים יובל ניגן יוקליילי, יעל עם ביצת קצב ואייל ניגן בחליל הודי שקנה ברישיקש והוסיף אווירה של מכשף נחשים מקומי. נחשים לא רקדו לצליליו וגם לא הגיעו מהופנטים אבל הודי אחד כן הגיע, דפק בדלת, נכנס, נגע לתמיר בכל החפצים פינה לעצמו מקום וישב עם פרצוף חמוץ ומצלמה מוסתרת במשך כמה דקות עד שהקרינג השתלט והוא הלך. המשכנו בחגיגה עד שהתכבה האור בכל הכפר מה שאיפשר לנו לראות מלא כוכבים והלכנו לישון שלווים ומאושרים..אה בעצם לא .. כי ב4 בבוקר התחיל מואזין ממש חזק ולא מידתי שממש העיר אותנו אבל גם היווה חוויה אנטרופולוגית אז הכל טוב