• Day 147

מארקה וואלי2: מארקה- האנקר

August 7, 2022 in India ⋅ ⛅ 13 °C

בבוקר של היום השני קמנו לארוחת בוקר מפנקת של פיתות עם הטחינה האהובה שלנו והמשכנו לטיול הקליל לאורך הנחל בעמק הציורי.

המסלול היה יחסית קצר וההליכה בעמק הייתה נעימה ואפילו זכינו לפגוש את חברינו הוגו וקוונטינה לחלק מהמסלול עד שהם ראו מנזר אקראי ולא מפתע והחליטו לעלות עליו

אנחנו המשכנו בהליכה עד הפסקת הצהריים בה ליבנו נשבר וגילינו כי הטחינה נשכחה בהומסטיי ועלינו להתרגל למציאות החדשה והרעבה יותר בלעדיה

בסוף המסלול שהתלווה בעליה תלולה אך קצרה בהחלט הגענו לאנגקר העליונה , שם למרות ההמלצות שקיבלנו הכפר היה נטוש ורק לאחר חיפוש נרחב של חצי שעה של נפש חיה אחת מזקנות הכפר יצאה מביתה ואמרה את המילה המתוקה homestay!

בהומסטיי עצמו היה נחמד ואפילו מצאנו זמן להתקלח בנהר לאחר שגילינו שאין מים זורמים בשום מקום באיזור והתפננו לארוחת הערב שהייתה די מאכזבת שכן הזקנה עשתה הכנות של איזה 4 שעות שנתנו תחושה שנקבל אוכל של מסעדת שף אבל בסוף כל התקוות התפוגגו והסתפקנו בדאל ואורז בינוניים להחריד

אחר כך קראנו בספרים ושיחקנו קלפים ואפילו זכינו להכיר בחור הודי שבמקרה גם תסריטאי שאמור לכתוב סדרת פשע הודית לאמאזון פריים (אמורה לצאת בשנה הבאה וההתרגשות בשיאה)