Satellite
Show on map
  • Day 120

    Xela - Beschrieb top - Realität flop

    July 12, 2023 in Guatemala ⋅ ☁️ 19 °C

    Mir si witergreist i di zweitgröschti Stadt vo Guatemala und zwar nach Quetzaltenango (Xela). Es ghet gheisse, die Stadt heig ä guete Mix vom Charme vo Antigua und am Grossstadtläbe vo Guatemala City (Guate). U da mir so fan si vo Antigua hei mir gseit; guet da gömer😁Da hei mir abr när müesse säge, dass mir nüt vo däm Vibe hei mitbecho u dasmäs o grad so guet hät chönne lasi😅
    Item bi witem; mir si d Stadt glich ga aluege und si ufenes auts, schöns Theater gstosse usem Jahr 1895. Zuefälligerwis het grad ä eutere Herr ä chlini Tour dür z Theater gfüehrt und üs erklärt und zeigt i welnä Eggä vom Theater Xela‘s High Society sech normalerwiis ufhautet. 😄
    Am zweitä Tag si mir wieder mau chli mit dä Chicken Bus ungerwegs gsi. Mir si nach Chichicastenango (Chichi) gange, wöu dert jede Donnschti und Sunntig dr gröscht Märit vo Zentralamerika isch. Zersch hei mir dänkt; es wird öpe so z gliche si wie uf jedem Märit. Abr hei müesse säge, dä het üs nid enttüscht und es isch würkli ä schöne Märit gsi! D Busfahrt häre u zrüg isch wie immer abentürlech und ohni Speedlimite gsi😅
    Ir zweite Nacht het üs es Erdbebe usem Schlaf grisse. Uf z mau het z Bett ahfah hudle und z ganze Huus het bebt. Isch nid witers schlimm gsi, wöu z Epizentrum 189km vor Küste (bei Salina Cruz, Oaxaca, Mexico) im pazifische Ozean entfernt isch gsi - aso eigentlech wit entfernt, abr trotzdem spürbar, da es uf der Richterskala ä Stärki vo 6.5 het gha. 😳
    Am Samschti Namitag hei mir du när ar Michelle wieder Tschüss gseit, da mir witergreist si mitem nä Nightbus nach Flores, Guatemala. D Michelle isch ab Guate witergfloge i di Dominikanischi Republik.😄
    Read more