• Day 4

4e dg richting Villach

June 3, 2023 in Austria ⋅ ☁️ 15 °C

Hierbij nog de beloofde foto van het hotel.
    De dag begon goed, heerlijk geslapen en lekker ontbeten.
    Toen op weg ,nog geen 500 mtr opweg kwamen we een ander nl team tegen die wij op het feest hadden leren kennen.
    Zijn samen de eerste pas opgereden en hebben op de 2e pas gezellig samen een bakkie gedaan. (Deze pas was de Pordoi)
    Tot zover ging alles goed. Op naar col de Giau, tegen de berg op werd de motor steeds warmer en zelfs TE warm.
    Boven aangekomen hebben we een tijd staan wachten totdat de motor weer wat afgekoeld was in de hoop dat naar beneden het misschien wel weer goed zou komen, hadden vloeistof etc gecheckt.
    Nou,dat was dus niet zo .
    Toen (adacman) geappt of hij misschien bijstand kon bieden. Dat kon ,duurde wel ff.
    Na een oponthoud van een uurtje of drie waren we weer en route.
    Deze hele periode heeft het onophoudelijk geregend en niet zo zachtjes.
    Maar goed, eindelijk weer op weg.
    De rest van de route hebben we overgeslagen omdat we teveel tijd verspeeld hadden .
    Via de korste weg naar Villach, toch nog lekker gereden.
    (Trouwens wat een motorrijders en wielrenners gezien, wel knap verregend)
    Daar aangekomen hebben we eerst van een heerlijk koud biertje genoten, ff ingecheckt en het centrum in voor een hapje.
    Zijn vroeg gaan liggen want was best wel lange dag.
    Morgen bijtijds weer op ,laatste dag dan alweer. Gaan er toch nog van genieten, want uiteindelijk de finish telt.