Austria
Carinthia

Adieu Östereich

October 30, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 11 °C

Dankem schöne Wätter ised mier wiedereinisch s Zmorge verusse bi strahlender Sunne. En churze Campingputz ghört leider au ab und zue zum Camperläbe dezue.
    Fertig demit, chönd mier entspannt no einisch is Dorf Klagenfurt am Wörtersee gah. Mier schlendered dur d Strasse und mached no en bsuech im Planetarium. Voller neuem Wisse über üsi 8 Planete gads wiiter. Zum kröhnende Abschluss gniessed mier s Znacht noeinisch mit Östrichischer-Chuchi. Nach knappe 11 Täg in Kärnte sind mier wieder parat morn is negste Land wiiter z Reise.Read more

Mariann Odermatt

und wo isch dä Kaktus? 🌵

10/30/20Reply
    Nina Odermatt

De het a de Schiibe chli z häiss gha dure Tag, ez isch er hinne chli gschützer 😉

10/31/20Reply

Vom einte See zum Andere

October 20, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 7 °C

Nachmene Königliche Zmorge mit Rüerei, Spiegelei und Späck gönd mier chli id Höchi. Üsi Route füerd üs amne Burehof mit Pfaue, Hüener und Änte verbii. Es stückli dur de Wald und scho glii chömed mier im Alperestaurant Bergfried ah. Uf de "Sterneterasse" gniessed mier de Usblick uf de Millstättersee. Natürlich darf es Kaffe und Dessert au nid fähle. Imne schöne Rundgang laufed mier wieder zrugg a Afangspunkt.
    Zrugg gads zu üsem Campingplatz am Faakersee, langsam finded mier de Wäg sogar scho ohni Navi. Zum Glück hend mier no Reste und so isch s Znacht gschnell koched (oder de Glüewii ufgwärmt).

Bea Stöckli

Ja ziemlich urchig

10/23/20Reply

En glungnige Tag

October 19, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 10 °C

Mitmene feine Gipfeli started mier i Morge. Mier studiered die viele Touristeprospekt und üsi Touristcard wo mier vo üsem Camping becho hend. Voller Ideä gönd mier a Ossiacher See und gniessed en herbstlichi Rundfahrt mitem Schiff einisch ume See ume.
    Wiiter gads zur Burg vo Landkorn. D Ussicht vo dere erhobnige Burg fasziniert üs fast so fest wie d Geier wo sich grad überes Stückli Tier härmached.
    Als negsts nutzed mier no üse Touristerabatt und nämed de zweistündigi Gratisitritt id Therme Kärnten i Aspruch.
    Zrug bim Camping chömed mier langsam wieder zrugg id Winterstimmig, braued üs en früsche Glüehwii und choched es Raclett.
    Ich wurd säge en glungnige Tag. 😊

Millstätter See

July 17, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 21 °C

...kurze Pause nach einer nervenaufreibenden letzten Nacht. Die Slowenen wollten uns schnell wieder raushaben, sodass wir auf kürzestem Wege ohne Stopp und Schlaf durchdreschen mussten und erst halb drei in Villach in einem idyllischen Industriegebiet "schlafen" konnten 🥴🥱😴Read more

Ach ihr Armen. Dann erholt euch erst mal :-/ [Gabi]

7/17/20Reply

Horror mit Spa

October 3, 2020 in Austria ⋅ 🌧 10 °C

Nachdem Markus wie immer recht hatte, waren wir nach ca. 1,5 h schon im Hotel. Gott sei dank schon zum Mittagessen. Eingecheckt und der Kinderhotelhorror konnte beginnen. Umso erstaunlicher, dass hier Pärchen ohne Kinder ebenfalls urlauben. Vermutlich als Verhütungsmethode 😄.
    Okay, so schlimm war es dann doch nicht. Wir konnten nach dem Lunch und einer Verdauungspause von min 60 Minuten in den Kinderspa gehen. Bei dem Sauwetter die beste Freizeitbeschäftigung.

Florian Reinsch

Sylvio Haufe

Die kleine süße Wasserratte😀

Umgeben von Bergen - Österreich

December 30, 2020 in Austria ⋅ ⛅ -6 °C

Unser Weg führte uns durch Kroatien, Slovenien und endet (für heute) in Österreich. Die Fahrt war schön ruhig und wir konnten die Landschaft bestaunen. Viel Verkehr gab es nicht. 🚌🚗
    Besonders sehenswert ist das verschneite Österreich. 🇦🇹🏔️❄️
    Es ging durch Lienz, vorbei am Großglockner, durch den Felbertauerntunnel, weiter durch Kitzbühel und schlussendlich soll ein Rastplatz kurz vor Innsbruck unser Nachtlager werden. 💤
    Die Temperaturen sollen heute bis auf -10 Grad fallen. Schauen wir Mal, ob die Heizung an ihre Grenzen kommt. ⛄

Melanie Lippischewski

Seit ja bald schon wieder zu Hause 😉

Kaktuscamper

Das ändert sich auch bald wieder :)

Ramona Fromm

kommt ihr erstmal heim?

Kaktuscamper

Nein 😊 Wir machen noch kurze Stops in Österreich und der Schweiz, dann weiter nach Spanien und von dort aus nach Afrika :-)

Stefanie R.

Richtig schöner Roadtrip den ihr macht und vor allem das euer Ziel Afrika ist 😍 habt ihr schon genauere Pläne bzgl. Afrika? Wir wollten auch dorthin aber wegen corona haben sich unsere Pläne geändert.

1/2/21Reply
    Kaktuscamper

Wir möchten erst ein Mal nach Marokko und dort sehen wir weiter. momentan lässt sich leider schwer planen. 🙈

1/7/21Reply

Ein kurzer Blick auf die Alpen

April 29 in Austria ⋅ ☁️ 7 °C

Gern hätten wir in Österreich oder auch Slowenien einen oder auch mehrere Stopps eingelegt. Doch das geht aktuell leider nicht. Auf einem Rastplatz konnten wir es uns jedoch nicht nehmen lassen, kurz den Blick auf die Alpen zu genießen.Read more

Ma Leine

Das sieht ja von Innen richtig wohnlich aus. So lässt es sich bestimmt gut aushalten :-)

Katrin Friedrich

Oh!! Das Panorama ist wirklich wunderschön!

Katrin Friedrich

Wie Viel Grad Aussentemperatur waren dort?

Melina

Es war recht angenehm. So um die 10 Grad aufwärts würde ich schätzen.

Daniel Mazura

So geil! Lassts euch gut gehen!

Dä Rägebogesee mit Schnee

October 18, 2020 in Austria ⋅ 🌙 7 °C

Üse "Luxus Camping" het uf de WC's und Duschene Sehenswürdigkeite vo de Umgäbig, und wissenswärts vo de Kultur beschribe. Dank dene Föteli hend mier am Morge kurs richtig "Lago di Carezza" gmacht. Bi wunderschöner Schnelandschaft sind mier um de halb gfrohrnigi See umegloffe. Bimne Piknick chönd mier über die verschiednige Winterourfit vo de Touriste nume so Spöttle... Mier hend zum Glück warm 😁. Dank üsem Camping sind mier au scho bestens über d Legende vo dem See (au gnännt Rägebogesee) ufklährt gsi.
    Wiiter gad üsi Fahrt is Nachbarsland. Ohni Zoll wärded mier fründlich vo dere Landschaft Willkomme gheisse. Vo Schnee und Bärge umgäbe gfinded mier bim zweite Alauf sogar en zimmli lääre Camping. Üse Kaktus gniesst d Fahrt äbefalls und sini Dorne passed sich rötlich a de Herbstfarbe ah. Da mier üs nid sicher sind ob das normal isch, hoffed mier nume s Best für ihn.
    Nachmene Znacht länd mier de Abig am warme Füür la usklinge.

Theres Flühler

De Kaktus wird erwachse 😉

10/18/20Reply
    Bea Stöckli

Wow wundervoll diese Stimmung am See🤗

10/18/20Reply

Schnee, schnee, schnee

October 25, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 1 °C

Mier gniessed die wunderschöni Morgestimmig, da d Sunne scho voller freud schint, bis mier ufstönd... Danke Ziitumstellig 🤗
    Mit üsere Touristecharte gönd mier uf de Mölltaler Gletscher, laufed ume Eisee und gniessed s Panoramabeizli.
    Nah lueged mier es Kapälleli ah, wo mier scho vo wiitem gseh hend. Ufem Rückwäg gmerked mier den aber, das mier s Falsche Kapälleli agluegt hend und nämed nomal Kurs uf s Richtige. Nach dere schöne Ussicht bsueched mier no d Burg Falkestei. Wiedereinisch hend mier chli fest am Navi vertraut und hend wohl de Waldwäg verwütscht. Nachmene churze Fuessmarsch erreiched mier den aber d Burg glich no. Da s scho glii am idunkele isch gönd mier zrugg zu üsem Camping und gniessed d Abigstimmig.

Mariann Odermatt

dri Schneefraiä 😊

10/26/20Reply

Nordseestyle in den Bergen

October 4, 2020 in Austria ⋅ ☁️ 6 °C

Um dem All Inclusive Angebot nicht vollkommen zu verfallen, ging es für uns trotz schlechter Witterungsbedingungen an die frische Luft. Ziel war - über den Pfad der Liebe 😍 - die Gamskogelhütte und wir erreichten sie auch ordentlich durchgefroren nach einer knappen Stunde. Nach einer wärmenden Heißen Schoki ging es für uns bei noch schlechterem Wetter aber keiner anderen Wahl wieder zurück ins Hotel. Eben einen Snack zum Mittag und dann sollten die Kiddies schlafen. Nach 2h wachten Kinder und Eltern wieder auf 😅 ein kurzer Besuch im Schwimmbad durfte nicht fehlen. Jane brachte Leonie ins Bett und Markus und Clara nutzten noch den Kinderspielbereich zum Austoben. Danach ließen wir den Abend gemütlich und unspektakulär ausklingen.Read more

So Fi

Super! 😂

10/5/20Reply

Kärnten, Kaernten, Carinthia, Karinthië, Carintia, كيرنتن, Karntn, Карынтыя, Каринтия, Karintia, Koruška, Caríntia, Korutany, Korutańska, Καρινθία, Karintio, Kärnteni liidumaa, کرنتن, Carinthia Arms.svg|85px, Carinthie, Carintie, કાર્ટેન, קרינתיה, केरिन्थिया, Korutanska, Կարինտիա, Carinzia, ケルンテン州, კარინტია, ಕಾರ್ನ್ಟೆನ್, 케른텐 주, Karintija, Корушка, Каринт, क्यार्न्टन, Каринти, Karyntia, کارنتھیا, Korutánsko, Koroška, Karinthia, కెంర్టెన్, Иёлати Каринтия, รัฐคารินเทีย, Karintiya, Каринтія, Carinsia, 克恩顿州