• Day 5

Op naar Kroatië

June 4, 2023 in Croatia ⋅ ☀️ 18 °C

Vanochtend vertrokken uit Villach op naar de finish.
    De eerste pas richting Slovenië was de wurzenpas, spijtig begon het weer te veranderen.
    Was naar de top weer zeer druk met motoren en fietsers wat er niet veiliger op werd.
    Hele stukken waren bestraat met keien wat vooral in de bochten soms hachelijke situaties gaf.
    Boven op de top zijn we gelijk doorgereden want door het weer was er weinig te zien.
    Door naar de Vrcikpas waar het weer niet veel beter was.
    Toch wel veel mooie natuur gezien.
    Op naar de finish, met een uitstapje naar Pula ,om onze vrouwen op te halen voordat we deze zouden bereiken.
    Er was een fantastisch georganiseerde aankomst en after party.
    Nog andere teams gesproken die we tijdens de rit tegengekomen waren en afscheid genomen.
    Ook van de organisatoren en natuurlijk van onze Harry (redder in nood )
    Daarna weer terug naar Pula om rond 22.oo uur bij ons verblijf op het terras nog even van een biertje te genieten.
    Al met al kunnen wij terugkijken op een geslaagde MOUNTAIN SUMMIT RALLY.