Satellite
Show on map
  • Day 6

    Sydney -> Perth

    February 9, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 31 °C

    Vandaag was het tijd om mijn spullen in te pakken en naar het vliegveld te gaan. Mijn vlucht ging om 20.05 maar ik moest al om 10.00 uitchecken in het hostel. Gelukkig was daar WiFi en genoeg ruimte om te zitten, dus heb ik lekker films gekeken! Rond 15.00 ging ik met de trein naar het vliegveld, zodat ik zeker op tijd was.
    Het vliegtuig waarmee ik naar Perth vloog was veel kleiner dan het vliegtuig waarmee ik van Amsterdam naar Sydney vloog. Het had genoeg beenruimte, maar geen scherm waarop je films kon kijken.. Best jammer, want het was een vlucht van 5 uur. Gelukkig had ik series gedownload op m'n telefoon, dus heb ik Peaky Blinders gekeken, echter viel ik na een aflevering al bijna in slaap, dus heb ik de rest van de vlucht lekker geslapen!! Ik kwam om 22.05 (lokale tijd) aan in Perth. Daar stond Travis (de vader van het gezin) op me te wachten. Ik was super enthousiast om hem te ontmoeten! Omdat het al best laat in de avond was, heb ik de kinderen en Lydia (de moeder) nog niet ontmoet, maar dat komt morgen wel. Toen ik in mijn kamer was, werd er op de deur geklopt. Het was Lisa, zij heeft de afgelopen zes maanden als au pair gewerkt bij dit gezin. Ze kwam zich even voorstellen. De komende week zou ik met haar gaan meelopen om te zien hoe het er allemaal aan toe gaat!
    Ik was best moe van het vliegen, dus ik ging douchen en naar bed.
    Read more