Satellite
Show on map
  • Day 7

    Dagje naar Fremantle

    February 10, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 31 °C

    Vandaag heb ik de rest van het gezin ontmoet! De tweeling was heel nieuwsgierig en wilde alles over me weten. Ook lieten ze hun kamer zien en hun speelgoed! Ze waren alles behalve verlegen. De jongste was ook nieuwsgierig, maar bleef nog wel op veilige afstand.
    Lisa vroeg of ik het leuk zou vinden om vandaag met haar naar Fremantle te gaan. Fremantle is een leuk stadje vlakbij het huis. Het leek me een goed plan om de buurt een beetje te verkennen. Vanaf het huis is het ongeveer 10 min met de bus, super simpel dus. We gingen naar de 'markets' die daar elk weekend zijn. Het heeft een beetje het gehalte van de markthal. Je kan er allemaal eten en drinken kopen, maar ook souvenirs en dat soort dingen. We hadden een soort natuurlijke limonade gekocht wat helemaal mooi werd opgemaakt met fruit, super lekker. Ook zei Lisa dat ik echt een Cronut moest proberen. Het was een soort combinatie van een donut en een croissant, met Nutella aan de binnenkant en timtams (australische koekjes) bovenop. Dat was echt hemels 😍😍
    In de avond hebben we gegeten met Lydia en Travis en kon ik hen een beetje beter leren kennen. Lydia en Lisa volgen het programma Married at first sight. Dat komt op zondag t/m woensdagavond op tv. Dat hebben we s'avonds gekeken. Daarna ben ik gaan slapen, aangezien ik nog steeds best last had van een jetlag.
    Read more