Satellite
Show on map
  • Day 8

    Eerste werkdag met Lisa!

    February 11, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 22 °C

    Vandaag was de eerste dag werken voor mij. Naja nog niet echt, want ik loop nog mee met Lisa. In de ochtend hebben we de tweeling naar school gebracht. Zij gaan op maandag, dinsdag en woensdagochtend naar school. Als de tweeling op school is, heb je dus alleen Audrey. Toen we weer thuis waren ging Audrey even slapen en heeft Lisa het een en ander uitgelegd. Vervolgens zijn we met Audrey naar Swan River gegaan. Dit is een onwijs mooie rivier waar je lekker kan wandelen en er zijn wat speeltuintjes. Ik heb daar ook m'n eerste Pelikaan gezien!! Je kan er ook dolfijnen tegen komen, maar die heb ik nog niet gezien. Rond lunchtijd gingen we weer terug en hebben we Audrey eten gegeven, vervolgens ging ze weer slapen en hebben wij weer het een en ander in huis gedaan. De familie heeft een schoonmaker, dus echt poetsen hoef ik gelukkig niet te doen (alleen m'n eigen kamer). Om 14.35 is school afgelopen en hebben we Winnie (Winifred) en Tilly (Matilda) opgehaald. We zijn nog even naar een parkje gereden waar ze konden gaan spelen. Eenmaal thuis hebben we avondeten gemaakt voor de kinderen, ze in bad gedaan en omdat Travis en Lydia wat laat waren, hebben wij ze naar bed gebracht.Read more