Satellite
Show on map
  • Day 14

    Week 1 - weekend

    February 17, 2019 in Australia ⋅ ☀️ 25 °C

    Zaterdag was Lisa haar laatste dag. Dus ik had niks gepland zodat ik afscheid van haar kon nemen. In de ochtend had ik wat series gekeken in bed en daarna ben ik naar de woonkamer gegaan en heb ik wat tijd door gebracht met de familie. In de middag heb ik een wasje gedraaid en verder niet zo veel gedaan. Voor het avondeten hadden we sushi besteld, want dat vinden de meiden zo lekker! Heb ik even mazzel 😍. In de avond had ik met Travis afgesproken om samen met hem te gaan rijden, ik achter het stuur 🙄. Gelukkig was ik al redelijk gewend aan het feit dat ze links rijden.. Alleen het stuur aan de andere kant was nog even wennen. En wat ik nog steeds niet helemaal door heb is dat je richtingaanwijzer aan de rechterkant zit. Dus elke keer gaan mijn ruitenwissers heen en weer 😂. Verder ging het hartstikke goed!

    Op zondag ging ik met Travis en de kinderen naar een marktje vlakbij ons huis. We waren er om 8.00, lekker vroeg voor de zondag. Daar was live muziek, kraampjes met kleding en eten etc. De meiden hebben daar lekker zitten schilderen en rond gelopen. Ik ben de enige au pair die ze hebben gehad, die van koffie houd, dus Travis vindt het leuk om samen koffie te drinken. Dus hebben we op de markt ook koffie gedronken. Ik moet zeggen, de koffie in Australië is echt heel goed!!
    In de middag had ik met een Duitse au pair afgesproken. Nina is bevriend met Lisa en het leek ons leuk om af te spreken. We zijn naar Cottesloe Beach geweest, dat is ongeveer een uur met de bus en de trein. Klinkt misschien lang, maar dit is 'in de buurt' voor Australische begrippen! Het was erg gezellig en we gaan zeker vaker afspreken :).
    In de avond zei Travis, ga anders even alleen een stukje rijden. Dus ik heb een paar keer naar de school van Winnie en Tilly gereden en heb gewoon rond gereden. Dat ging allemaal heel goed! Komende week is mijn eerste week alleen met de kinderen, spannend!!
    Read more