Satellite
Show on map
  • Day 35

    Week 4 - weekend

    March 10, 2019 in Australia ⋅ ⛅ 27 °C

    Vrijdag
    Vandaag was het weer eens tijd om mijn kamer schoon te maken. Ik was trouwens van plan om uit te slapen, maar dat lukt me hier nog steeds niet.. Al zet ik m'n wekker pas om 10 uur, ik word toch om 07.00 wakker. Maar goed, ik heb m'n laptop naast m'n bed staan, dus heb gewoon series gekeken tot een uur of 12 😂. Daarna ben ik toch maar begonnen aan het schoonmaken van m'n kamer. Ik had echt werkelijk geen idee dat ik het in me had om zo panisch goed schoon te maken.. Ik ontdek hele nieuwe dingen over mezelf hier! Het voelt in ieder geval heerlijk dat mijn kamer weer helemaal schoon is en een schoon bed 😍. In de avond heb ik met Travis en Lydia gegeten en nog even tv gekeken.

    Zaterdag
    07.00 en klaarwakker. Jeej. Ik werd vanmorgen wakker door de regen die op het dak kletterde... Vandaag zou ik naar Cottesloe Beach gaan met Nina, omdat daar allemaal sculpturen staan nu. Maar de weersvoorspellingen waren heel slecht, dus hebben we het verplaatst naar volgende week zondag. Aangezien het de hele dag zou gaan regenen, besloot ik dat het een goed idee was om gewoon in bed te blijven en te Netflixen. Heerlijk! Ik heb nog gevideobeld met Mascha en later nog met mama, papa en Frank! Tegen 18 uur kreeg ik een berichtje van Travis dat ik zelf voor mijn avondeten moest zorgen, omdat Lydia met Audrey naar het ziekenhuis moest, ze heeft haar arm gebroken... Audrey heeft nu een spalk die ze vier weken moet dragen, het arme kind..

    Zondag
    Vandaag ging de wekker om half 8, rond half 9 zouden we vertrekken richting de dierentuin! Winnie en Tilly wilden graag een party at the zoo, nog voor hun verjaardag. Opa en oma, oom en tante, een vriendin van Lydia en natuurlijk het gezin gingen allemaal mee. Het was super gezellig, maar heel erg druk omdat kinderen vandaag voor maar 2 dollar naar binnen mochten... De dierentuin is opgedeeld in verschillende gebieden, zo heb je de Australian wildlife. Daar kom je onder andere kangoeroes, emoes, wallaby's, Quokka's en koala's tegen! Ik heb hier dus mijn eerste koala's gezien, niet in het wild, maar toch!
    In de avond heb ik voor ons gekookt als bedankje voor de leuke dag, dat konden Lydia en Travis heel erg waarderen. Morgen weer aan de slag!
    Read more