Satellite
Show on map
  • Day 32

    Week 4 - werkweek

    March 7, 2019 in Australia ⋅ ☁️ 25 °C

    Dinsdag
    Vandaag was Travis vrij van werk, dus was het voor mij een rustig dagje. Hij bracht de kids naar school op de fiets waardoor ik de tijd had om mijn eigen was en de was van de kinderen te doen. Toen hij terug kwam was hij langs Joe's café gegaan en had voor mij m'n 'usual', een cappuccino met cacao erop, meegenomen 😍. Super lief. Nadat Audrey haar ochtendslaap had gehad, ben ik met haar naar Swan River gegaan. Maar nu een keer naar de overkant (North Fremantle). Ze vindt het heerlijk om lekker te wandelen. Op de heenweg zat ze in de buggy, maar terug heeft ze het hele stuk gelopen.
    Het is nu herfst in Australië, maar het is nog steeds 36 graden 😅...
    Ik heb Travis verteld dat ik heel erg van Mexicaans eten hou, dus hij stelde voor om vanavond Burritos te laten bezorgen, lekkah!

    Woensdag
    Vandaag is het de verjaardag van de tweeling!! In de ochtend had ik een klein cadeautje voor ze; een 'ticket' die ze kunnen inleveren voor een leuke activiteit met mij! Ook had ik vanuit Nederland twee paar kleine delftsblauwe klompjes meegenomen. Die had ik bewaard voor hun verjaardag. Ze vonden het super leuk en waren geïnteresseerd in wat het was en wie daarmee lopen in NL 😂. Ze moesten vandaag een halve dag naar school. In de middag hebben de opa en oma de kids opgehaald van school en hebben ze meegenomen om ergens te lunchen. Ze zijn net terug van een grote reis die ze hebben gemaakt, ze zijn naar Canada, IJsland en Engeland geweest. Ik ben in die tijd met Audrey naar de winkels gegaan omdat ik nog wat spulletjes nodig had. Aan het eind van de middag kwam er wat familie langs en hebben we taart gegeten 😍. Er is nog heel veel taart over, dus dat eten we de komende dagen nog, haha!

    Donderdag
    Vandaag hoefde ik maar een half dagje te werken. Het was een regenachtige dag, dus stelde Lydia voor om naar de bibliotheek te gaan met Winnie en Tilly. Audrey bleef bij Lydia vandaag.
    De bibliotheek had een ruimte speciaal voor kinderen waar boeken, puzzels, spelletjes en knuffels lagen. Ik heb daar wat boeken voorgelezen en ze hebben lekker gespeeld.
    In de middag was ik vrij en heb ik even met Frank gebeld om te praten over hoe en wat voor onze roadtrip. Verder heb ik series gekeken en lekker lui gedaan 😂.
    Read more