Dag 13- Ku(s)tstad

August 28, 2023 in Israel ⋅ 🌬 29 °C

Na lekker lang te dommelen is het toch al 12:00 wanneer we ontwaken. We maken rustig ontbijt en pakken een frisse douche voor we de stad in trekken. De eerste indruk was eerlijk gezegd best wel slecht, aangezien het overal wat vuil was en ongezellig. Waar we normaal rustig aan het zeetje wilden wandelen lag dan een dikke industriële haven. Samenvattend: Haifa niet direct ons hartje gewonnen. Maar wij zouden onszelf niet zijn als we dan niet dapper doorzochten naar een strandbar met bier. Zo strandden we uiteindelijk een halfuur verder met een fris pint en later een pizza, allemaal bij prachtig zeezicht. Na een korte regenbui trokken we dan nog een uurtje verder de kustlijn af waar een gezellig strandje lag, met nog belangrijker: een volleybal veld. Om toch ons steentje bij te dragen in de globale crisis hebben we daar wat vriendelijke Russen tot tweemaal toe een goei pak slaag gegeven. ‘S avonds zijn we weer naar de Iza (goedkope) bar gegaan om daar te eten en vooral ook eentje te drinken!
    We leven nog x
    De schapen