Dag 14- Last night in Tel Aviv

August 29, 2023 in Israel ⋅ ☀️ 31 °C

Vandaag was het zover: de laatste dag😢 Hoewel dit normaal een pijnlijk moment zou zijn, keken we er toch hard naar uit omdat we nog een laatste keer naar Tel Aviv gingen. Voor we vertrokken gingen we nog even een monument van het Baha’i (ofzoiets). Wat normaal de moeite kon worden sloeg, klassiek voor Haifa, tegen. De poort naar boven was gewoon dicht en dat was dan het einde van het verhaal. Uit pure miserie zijn we dan maar zsm met de trein naar Tel Aviv gegaan. Eens aangekomen en ingecheckt doken we direct de stad in voor een durum/falafel en een koffietje. Daarna zijn we via het zeetje terug gewandeld richting de hostel voor een powernap, want de boys waren op. Eens op kracht gekomen zijn we weer naar Dede’s bar gegaan om vollenbak happy-hour-cocktails te drinken. Uiteraard hebben we weer goed ons best gedaan en lichtelijk beschonken trokken we dan verder naar de volgende bar waar we snel een beetje pizza binnenstaken voor we naar de grote club gingen. Hier hebben we het mogelijks een klein beetje zitten begaaien, alvorens we met een nieuw gevonden (niet gestolen @ouders) tshirt weer naar huis trokken.
    Morgen zal pikken, want slaap is schaars, maar oh wat hebben we genoten!!
    Tot snel x
    De schapen