Satellite
Show on map
  • Day 13

    Dormitory

    February 21, 2022 in South Korea ⋅ ⛅ 2 °C

    Op 21 februari kon ik eindelijk inchecken in mijn kamer op het campus. Natuurlijk kon ook dit niet in één keer goed gaan. Direct na het openen van de deur kwam de stank mij tegemoet. Dit leek niet op een kamer, het had meer weg van een stal. Ik zal jullie de beelden besparen, want het was echt goor. Gele toilet, afval met etensresten, overhoopgehaalde meubels en overal vlekken/vuil. Hier ga ik echt niet naar binnen dacht ik bij mijzelf. Dus weer met al mijn bagage naar het kantoor van de dorms. Hier kreeg ik te horen dat ik de verkeerde kamer aangewezen had gekregen. Gelukkig. Op naar de juiste kamer op de 10de verdieping. Deze kamer zag er een stuk beter uit, het was tenminste niet vies.
    Mijn kamergenoot was ook al gearriveerd en na een kort gesprek heb ik mijn bagage voor (hopelijk) de laatste keer in lange tijd uitgepakt. Dit wordt mijn thuis voor de komende 5 maanden.
    Over de kamer:
    Ik deel deze met een mede Nederlandse student uit Drenthe. De kamer is wat ruimer dan ik verwacht had, maar nog steeds niet geweldig. Ik had op zijn minst verwacht dat er basis spullen zoals wc-papier of iets van schoonmaakmiddelen zouden zijn. Er was echter helemaal niks. Enkel een bed, kast en bureau. De badkamer heeft geeneens een gewoon gordijn of douchegordijn. Geen tijd voor uitrusten, eerste moet er gewinkeld worden.
    Read more