Satellite
Show on map
  • Day 21

    Update

    March 1, 2022 in South Korea ⋅ ☁️ 8 °C

    Het is voor mij nog erg lastig om momenten te vinden waarin ik in rust kan schrijven over mijn ervaringen en activiteiten. Op het moment zijn mijn lessen net begonnen en moet ik nog een ritme zien te vinden. Niet zo gek, want tot nu toe heb nog geen echte verplichtingen gehad.

    Waar ik ondertussen wel achter ben is mijn doel met dit blog. Het is niet mijn bedoeling dit platform te gebruiken als alternatief voor Facebook of Instagram, door snel een paar kiekjes met een ondertitel te posten. In plaats daarvan wil ik meer vertellen over mijn ervaringen, mijn gedachtes en inzichten in het leven in Seoul. Mijn doel is jullie een inkijk te kunnen geven in het stadsleven hier in Zuid-Korea. Ik zal dus niet enorm veel plaatsen. Elke tekst is goed over nagedacht en niet overhaast geplaatst. Beeldmateriaal komt op de tweede plek. Natuurlijk zal er hier en daar een uitzondering zijn als ik een leuke plek heb bezocht.
    En dan een huishoudelijke mededeling:
    Aangezien dit niet helemaal het doel is van dit platform (FlyingPinguïns) én om het overzichtelijk te houden zal ik berichten zonder locatie ook niet op de kaart plaatsen. Het volgende punt: op de kaart is de route te zien die ik afleg, dat zijn de witte lijnen. Vanaf nu zal ik deze lijnen enkel gebruiken in berichten waarin ik het heb over belangrijke ervaringen en mijn persoonlijke voorgang. Ze duiden dus niet per se mijn fysieke locatie aan.
    En als laatste:
    Mochten jullie een keer willen bellen met mij over hoe het hier is, laat het me dan weten via whatsapp, dan kunnen we wat afspreken.
    Read more