Satellite
Show on map
  • Day 1

    Avond en eten

    March 10, 2023 in Spain ⋅ 🌬 19 °C

    Over het vliegen heb ik in mijn vorige bericht al geschreven. Toen ik landde was het helaas al donker en heb ik niks kunnen zien van het eiland. Tijdens het wachten op mijn bagage kon ik Nicky al zien staan. Het is vliegveld is niet groot, maar ook niet klein. Hier kan je ten minste niet verdwalen.

    Mijn vlucht was op de dag direct nadat ik af studeerde. Hierdoor zat ik nog een beetje met spanning en mijn komende reis hielp hier niet bij. Op de dag van mijn vertrek heb ik dus nauwelijks gegeten. Gelukkig wist Nicky de perfecte plek om mij mee naar toe te nemen, nadat ik mijn spullen bij zijn huis heb afgezet.

    Op zijn Spaans begonnen we met wat kleins. Nachos waren het geloof ik en iets dat veel weg had van patatje oorlog maar dan met andere en meer saus. Als hoofdgerecht hadden we verschillende soorten vis en vlees. Daarbij horen ook papas. Dit zijn typisch Canarische aardappeltjes. Volgens Nicky is de kwaliteit goed, maar voor mij is het echt uitstekend. Misschien is dat de honger die spreekt of is het vlees van een veel betere kwaliteit.

    Na de maaltijd zijn we even rond wezen lopen om de stad snel te bekijken. Ik verbaas mij over hoe druk het is op straat. Het is 23:00 en het nacht leven is nog niet eens begonnen. De clubs gaan hier pas om 24:00 open.

    We zijn al redelijk snel weer terug gegaan naar huis, omdat het toch wel een lange dag is geweest voor mij.
    Read more