Universal Studios Hollywood - CA

July 13, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 27 °C

Vandaag weer een wens van onze ‘bucketlist’ doorgestreept: een bezoek aan Universal Studios Hollywood! 🎥🎞
    Een heerlijke zonnige dag (eigenlijk te 🥵 warm) en veel gezien. ‘s ochtends de file in en redelijk op tijd aangekomen : 9:30u en direct de Studio Tour gedaan. Daarna wél bijna 3 kwartier in de rij voor Jurrasic World - the ride 🎢💦. In de rij kreeg Zenne een kleine ‘dropping’ van een duif op haar haar en zoals de chinese cultuur zegt: dat geeft geluk! Hmmm: maar eens afwachten.
    Hierna even wat gegeten en toen naar de Transformer’s 3D adventure. Maar oei! : het was inmiddels in het park erg druk geworden en een wachtrij van 70min voor de Transformers 3D tour! Hé we kunnen op de foto met een real-life BumbleBee! Xavi, Zenne en Stanley gingen gauw in de rij staan. Maar toen moest BumbleBee opeens weg en stopte de attractie. Zwaar verbaasd liepen de mensen uit de rij weg behalve wij en 3 andere mensen. Toen kwam er een medewerker van het park naar ons toe en mochten we als compensatie direct naar de Transformer’s 3D adventure zónder wachten!! (Wachttijd inmiddels opgelopen naar meer dan 70min) Wauw! Wat een geluk! Zou dit dan tóch met Zenne’s dropping te maken hebben?
    Wát een top 3D attractie! Hierna konden Zenne, Xavi en Stanley nog op de foto met real-life Megatron.
    Het park was nu wel érg druk (ongv. 13u) en de zon begon nóg harder te branden. Besloten om nog 2 andere attracties te doen: Waterworld Live Stuntshow en Zenne en Xavi zijn de Harry Potter ride ingegaan. Het is nu inmiddels bijna 14:30u en zijn we via Taco Bell & Pink’s de file in gegaan terug naar het hotel. Bij het hotel aangekomen nog even een ‘dip in the pool’ en daarna eten bij het foodcourt in de mall naast ons hotel. Écht flink afgedraaid zijn we rond 21u op bed gaan liggen: chillen op telefoon, filmpje op laptop tot we allen in slaap vielen.