Reisdag met tussenstop Outlet Mall CA-NV

July 14, 2022 in the United States ⋅ ⛅ 43 °C

Vandaag laten we het drukke LA achter ons en beginnen onze roadtrip naar Laughlin waar we een tussen-overnachting hebben geboekt bij hotel Avi resort & casino, richting de Grand Canyon. Een lange rit van ca 5 uur. Na het ontbijt rijden. Eerste tussenstop de Desert Hill Premium Outlet in Cabazon. Inmiddels is het hier rond de 40 graden. Heel leuk en ook de kinderen keken hun ogen uit: bij Levis broeken en shirt gekocht, polo’s bij Ralph Lauren en bij Gap wat shirts. Daarna even aftanken want we moesten door omdat het nog meer dan 3 uur rijden is. De kortste weg via de navigatie was via een b-weg, de 95. Dat hebben we geweten, dwars door de woestijn een 1-baans weg die vol heuvels zat. We vonden het erg spannend. Na 2 uur bij het hotel aangekomen, het Avi casino & resort met mooi zwembad en strandje aan de Colorado-rivier. Hier hebben we helaas geen gebruik van kunnen maken want ook al was het 119 Fahrenheit = 48 gr er hing een onweersbui boven ons. Gelukkig was er in het hotel genoeg te doen en zijn we lekker gaan eten en spelletjes gaan doen in de Arcade hal.Read more