Pacific Coast Highway

July 26, 2022 in the United States ⋅ ☀️ 24 °C

De Pacific Coast Highway: “ The 1 ” vele kilometers langs de kust zigzaggend over de bergen en langs de stille oceaan.
    Dit gaan we vandaag doen, yes!
    Opgestaan in ons hotel, waren vroeg wakker
    en hebben best lekker geslapen. De
    vliegtuigen niet zoveel gehoord (die vliegen hier vlak over het dak lijkt wel) en bed was prima.
    Het ontbijt was “To Go” dus gezien we toch gingen reizen dan ophalen en gelijk ik de auto.
    Zo gelachen: het ontbijt in een bruine papieren zak was 1 muesli-reep, 1 flesje water, 1 flesje orange jus en 1 appel. Toen ik vroeg of er koffie was, werd ik verwezen naar de zelfmaak koffie op de kamer….tja we waren al ingepakt voor de deur. Dan maar leftover pizza als ontbijt 🍕 met appel en reep.
    Voor we het wisten zaten we op de highway 101 en op de highway 1… zo mooi om het uitzicht te zien, jammer dat het bewolkt is en de zee donker. ‘t is wat het is.
    Paar keer gestopt en op het gemak gereden. Heerlijk sommige stukken niemand voor ons en niemand achter ons, helemaal goed.
    Bij San Simeon ook gestopt om de zeeolifanten te bekijken, dat waren er echt een hoop lekker op het strand te “zonnen” en ze ruiken ook echt niet lekker.
    Na een uur of twee zijn Stan en ik gewisseld en heeft Stan gereden, zo leuk om op deze weg gereden te hebben!
    Bij Pismo Beach is een Outlet Mall dus daar gelunched en geshopt, Leda heeft nu ook Dunks gekocht, helemaal blij mee.
    Xavi en Stan weer geslaagd bij Ralph Lauren ook blij met de aankopen.
    Na het shoppen nog een uurtje door naar ons hotel Hampton in & Suits in Buellton, de temperatuur loopt weer op en we kunnen heerlijk ff van de zon genieten en in het zwembad plonsen. Lekker hoor.
    Nog even met Otto afgesproken voor morgen, we gaan met hen zwemmen in een zwembad / club waar ze wekelijks naar toe gaan …. Ben benieuwd 🏊🏻‍♀️🏊🏻‍♀️