Bil dagen!

July 23, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 24 °C

Vi sov lidt længere efter den lange dag i går. Vi stod op, pakkede lidt sammen og fik pandekager og rice puffs. Derefter fik vi pakket alt sammen og flyttet ned i kælderen, hvor bagagen måtte stå til vi kom tilbage med leje bilen. Så gik turen til metro stationen, der skulle vi først med metro og derefter bus ud til Dulles international airport hvor vi kunne hente leje bilen. Det var en lang tur, 1 1/2 time cirka. Vi fik så fat i bilen og satte kurs mod walmart, et supermarked der ligner lidt bilka, bare med endnu større udvalg! 😄 der fik vi handlet en heeeeel masse, vi købte desuden en GPS så det bliver nemmere at finde frem på vores road trip. Da vi så kom ud havde vi fuldstændig glemt hvor bilen stod og vi var overbeviste om den var hvid, så vi løb rundt og ledte indtil jeg spottede en bil for sig selv der lignede vores men var sølv. Jeg prøvede at låse op og det var så den! 😅 vi satte så kurs med hostellet og hentede vores bagage. Derefter satte vi kurs mod motellet i philadelphia, Charlotte er teknik/musik mester og fik styr på musikken i bilen, og teknikken i bilen, den er så fancy så man kan koble musik fra telefonen til bilens højtalere med bluetooth. Det er meget anderledes at køre her i USA mange baner man hele tiden skal være opmærksom på og fart grænser der skifter. 😅 vi havde en hyggelig tur gennem et armish område, folk i gammeldags tøj der kørte i hestevogne. 😊 vi nåede frem omkring 21:30, her er tv så vi skal lige se lidt TLC inden vi går i seng. Godnat! 😄😴😴Read more