Philadelphia.

July 25, 2016 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

Vi startede morgenen med morgenmad på motellet som bestod af nutella mader med banan og rice puff, ikke det sundeste men meget godt! 😅 så fik vi igen pakket bilen og kørte mod philadelphia. Philadelphia var USAs første hovedstad og det var her uafhængigheds erklæring blev skrevet under blandt andet. Vi fandt på google en gratis pakeringsplads et stykke fra independence hall og liberty bell, som vi skulle se, men gåturen derhen var meget hyggelig. Det er en hyggelig gammel by, med mange gamle og historiske bygninger. Vi fik set independence hall udefra og noget indefra, liberty bell så vi gennem ruden inde på det museum det stod på. Så stødte vi på en dairy queen, en kæde der sælger nærmest alle de slags is du kunne tænke dig. Der måtte vi jo lige ind og køle ned med en is. Derefter gik turen tilbage til bilen og videre til philadelphia premium outlet. Kææææmpe stort, nærmest udendørs shopping center, lidt ligsom ringsted outlet - bare større, med butikker på række på begge sider i en rektangel man går rundt i. Der kunne spares massevis af penge på mærker som nike, calvin klein, michael kors, adidas, levis og maaaange flere. Så vi fik shoppet sandaler, bukser og et par andre ting, dog havde vi ikke helt tid nok til alle butikkerne, så vi må i outlet igen et sted på vores roadtrip. Vi kom fra outlettet omkring 19, og satte vores GPS, som er navngivet Frida, til nærmeste spisested. Det var en hyggelig resturant med en meget venlig og snaksaglig vært som spurgte ind til vores tur. Efter at have prøvet på at spise vores pastaretter op, måtte vi opgive og få en doggy bag med. Så blev Frida sat til at guide os til hotellet mellem philadelphia og niagra falls. Vi havde en hyggelig tur med musik af dj Charlotte. ;) omkring midnat nåede vi hotellet, så nu vil vi sove inden 3 1/2 times kørsel til niagra falls i morgen. Godnat! 😄😴😴Read more