Laaang køretur!

July 26, 2016 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

Vi startede dagen som de sidste 2 dage med morgenmad på hotellet. Vi fik snakket lidt med dem derhjemme, snakkede med mor, kunne hører alt er vel i Lemvig. Derefter fik vi igen pakket bilen og satte Frida til at guide os til Chicago. Vi kørte ca. 10:30 og var i Chicago 21:30 i chicago tid, altså 22:30 i den tid vi kom fra. Så en tur på 11 timer, kørt i 4 stater, haft 4 stop. Først en pause med frokost, på Wendys, en fastfood kæde, vi valgte at tage maden med udenfor i skyggen. Det er for varmt at sidde direkte i solen herovre. Så havde vi en tisse pause efterfulgt af en pause til at tanke og få aftensmad. Det skal lige siges at herovre giver man altså kun omkring 3-4 kr pr. Liter benzin, alt er i gallon, vi fik et chock da vi så priserne da vi troede de var pr liter og ikke pr gallon. 😅Derefter kørte vi videre mod Chicago med udsigt til en flot sol nedgang. Vi opdagede så da vi troede der kun var et kvarter tilbage at vi var rykket i en ny tidszone og dermed var der 1 time og 15 min. igen. Så måtte vi lige finde endnu et tisse stop! 😅 det var rart nok med pauserne til lige at komme ud og strække ben engang i mellem. 😅
    vi er nu skiftet tidszone så vi er 7 timer efter Danmark.
    I morgen venter en spændene dag med sight seeing i Chicago, det bliver spændene! Så nu vil vi sove, Godnat! 😄😴😴