• Day 37

Panama, dag 1.

August 20, 2016 in Panama ⋅ ⛅ 27 °C

Vi stod lidt sent op og gik ned i restauranten for at få morgenmad, som var inklusiv i hotel prisen. Dog var der et mindre problem i at kommunikere med servitricerne da de kun forstod og talte spansk, men ved hjælp af faster og Google translate fik vi bestilt vores morgenmad. Heldigvis var de 6 valg på menukortet nummereret og den stod også på engelsk. Vi tog os god tid om morgenmaden mens vi så OL på en skærm i restauranten.
    Derefter gik vi tilbage til værelset og fik iklædt os vores bikini, så var der dømt pool tid. Vi brugte hele formiddagen ved og i poolen, lidt over middag blev det lidt skyet og vi gik ned for at få frokost. Efter frokost var der stadig skyet og det truede med regn, så Charlotte fik snakket med Joe og jeg fik snakket med familien derhjemme. Da vi var færdige med det, var det klaret lidt op, stadig skyet men ingen regn, og lidt skyer gør ikke så meget når der er 25-30 grader. Så vi sad lidt ved poolen igen og lavede soduku, kryds og tværs og diverse opgave hæfter, det var super hyggeligt. Da det nærmede sig aftensmads tid gik vi på værelset for at klæde om så vi kunne komme ud at spise. Planen var at finde et sted langs vandet. Vi bor ret tæt på havn og vand, så vi gik derned af, dog fandt vi hurtigt ud af da vi kom derned, at området ved os langs vandet altsammen var park, og ingen restauranter. Så vi endte med at gå tilbage mod hotellet og fandt ud af der i det område alligevel var en del restauranter. Vi fandt en hyggelig en, det viste sig at der her var karraokee fra klokken 8, det var meget underholdende, ikke alle sangere var lige talentfulde. Efter at have hørt på det i omkring to timer gik vi hjem af, der var ikke så langt. I morgen venter en dag ved poolen og tur til Panama kanalen, så nu vil vi sove, godnat! 😄😴😴