Rejsedagen.

August 22, 2016 in the United States ⋅ 🌙 21 °C

Vi kom tidligt op, gjorde os klar og fik morgenmad. Vi fik slæbt alt vores habengod ned og Charlotte gik ud og fik prejet en taxi. Tror ikke han var klar over hun ville komme tilbage med mig og så meget bagage, eftersom hans bagagerum var i stykker så alt bagage minus Charlottes store rygsæk og mig blev proppet ind på bagsædet. Vi kom til lufthavnen i god tid, så der var tid til at sidde ved gaten lidt. Charlotte havde efter security købt en flaske vand, hvad vi ikke vidste var at i den lufthavn skal du igennem en security igen lige inden du går om ombord på flyet, så vi måtte slet ikke have den vand med alligevel. Vi kom ombord på flyet, tureb gik med film afbrudt af de to gange der blev severer mad. Da vi kom til LA skulle jeg så igennem paskontrollen og ind på mit studievisa. Det var dog meget nemt. Han tastede et par tal ind fra papirer og det var det.
    Vi skulle med bus ud til motellet da taxi ville koste os onkring 100 dollar. Først med bus til "hovedbanegården". Det gik ret nemt, der fik vi købt lidt aftensmad inden vi skulle vidre. Næste stoppested havde vi lidt svært ved at finde, men fandt dog frem. Der skulle vi med bus til en anden stor station hvorfra der gik en bus næsten direkte til motellet. Vi fik aset og maset os frem med alt bagagen. Klokken blev næsten 21 inden vi nåede frem, vi landede omkring 17. Så nu er vi kommet lidt på plads og vil mu sove og være friske til en dag i morgen hvor vi skal have styr på bil. Godnat! 😄😴😴