Tilbage i LA, praktisk dag.

August 23, 2016 in the United States ⋅ 🌙 22 °C

Da vi jo lige var kommet tilbage til LA havde vi intet til morgenmad selv. Vi gik derfor på google maps og søgte på morgenmads steder i nærheden. Vi fandt ud af at en kæde herover som også har morgenmad, lå i nærheden, så der gik vi hen. De havde en heeeel masse forskelligt. Charlotte fik youghurt, frisk frugt, pandekager og scrambled eggs, mens jeg nok var lidt mere usund og fik pølser, scrambled eggs, pandekager med jordbær på toppen og herovre serverer de dertil revet kartofler stegt på panden. Vi fandt så ud af efter morgnen efter et opkald at bil køb ikke er en mulighed. Jeg skal have en adresse her i Californien for at købe bil, og den har jeg ikke før slut denne uge eller start næste uge, og der er der ikke tid til bil køb. Så nødløsningen endnu engang er en lejebil.
    Vi gik hjem ad, og gik i gang med planlægningen af resten af turen. Den byder blandt andet på universal studios, disneyland, hollywood, santa monica beach, santa barbara beach, solvang, alcatraz, flere strande og måske lidt vinsmagning.
    Da vi så begyndte at blive lidt sultne gik vi ned for at handle, så vi har morgenmad i morgen. Vi hyggede os derefter med musik og planlægning lidt igen, inden vi gik på det nærmeste vaskeri. Vi havde efterhånden fået samlet en del vasketøj.
    Derefter skulle vi være kreative med steder at hænge det til tørre, så badeværelset er nu forvandlet til tørrerum.
    Vi gik så ned og fandt et vietnamesisk sted at spise aftensmad, ikke lige min favorit mad må jeg sige. Det er mest risretter og supper.
    På vej hjem gik vi forbi et sted med manicure og pedicure og besluttede os at det var nu vi havde tiden til en manicure, så det gjorde vi. Det var meget sjovt at prøve, de ordnede neglene og masserede hænder og underarm med creme.
    Vi kom hjem og det var så meningen vi ville se en film, men wifi på hotellerne herovre kan slet ikke trække det. Så nu vil vi til at sove i stedet, og være friske til en dag i Hollywood i morgen. Godnat! 😄😴😴