Dansk morgenmad 2/9 2016

September 11, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 25 °C

Vi stod op efter en lang nat i bilen, vi havde begge sovet mindre godt. Vi gik op til bade faciliteterne for at finde ud af det kostede 25 cent pr. 3 minutter. Vi bestemte så at badet måtte vente og vi SKULLE finde et hotel til næste nat.

Vi satte kurs mod solvang igen, for at få dansk morgenmad. Vi fik hver to rundstykker og en spandauer, hold da op det var godt med rundstykker! Dem kommer jeg til at savne det næste år.

Derefter forsatte turen op ad kysten. med et par stop på vejen, dog var det smukkeste på turen køreturen. Vi kørte på en mindre vej oppe i bjerge med vandet på venstre side, så tæt på at kærte vi ud over siden af vejen endte vi i vandet. Vi fandt en lille by med et hotel til natten. Hold da op det var lækkert med et bad og en seng!! vi fik cachet lidt op med folk derhjemme, der var nemlig også wifi, fik sen aftensmad og gik i seng.
    Denne dag er lidt kort, da jeg må indrømme at jeg ikke kan huske alt længere, har ikke rigtig haft tid til at skrive før nu. Det vil de næste indlæg forklare hvorfor. :)